vineri, 18 mai 2012

Furia

Nu vorbesc de film, vorbesc de starea aia in care vezi negru in fata ochilor si iti vine sa tipi si sa lovesti tot ce ai in cale. Ai speria copii si femeile slabe de inger, doar de placere.

E de necontrolat ce e in mintea mea cand ma intalnesc cu ea intamplator pe coridor. Ne uitam una la alta, fix in ochi, fara clipire. Ne zambim sarcastic, a putere. Narile incep sa se intareasca iar spatele e deja drept si incordat. Prima clipire e lenta si imi arata ochii tulburi de sub gene. Ii simt respiratia cum ma apropii de ea si imi place. Imi gadila coloana cu un fior de adrenalina si mintea cu un iz de nebunie.

Imi imaginez cum ar fi sa urlu, tare, din plamani, cu toata puterea, pana cand ii vad prima lacrima curgand. Stau atat de aproape de ea ca as putea sa ii ating obrazul cu buzele, dar totusi nu musc inca. Nu stiu daca mie imi e mai teama de ea sau ei de mine.

Ma opresc. Ma uit in jur. Merg mai departe. Am mana prea fina pentru asta.

Niciun comentariu: