luni, 6 octombrie 2008

Viitorul tarii

Sunt deja in anul 2 la Marketing si intrebata fiind ce inseamna asta, habar nu am avut. Toti vrem sa facem ADVERTISING dar nici unul nu stie nici macar ce e. Avem atat de multa informatie si nu facem altceva decat sa chatuim pe mess, sa pierdem vremea pe hi5 si sa scriem tot felul de tampenii pe bloguri.
Mereu ne plangem ca nu suntem atrasi de ce ni se preda,ca nu sunt profesorii in stare sa faca un curs interesant, ca sunt niste batrani invechiti care nu au legatura cu ceea ce se intampla.
Azi mi s-a dat toata teoria peste cap. Un domn distins , cu cativa ani mai timpuriu ca tata m-a dat cu fundu de pamant si cu capu de pereti demonstrand unei sali aproape pline ca nu stim nimic. Nici macar ce vrem nu stim.
Deci noi nestiutorii, neinteresatii, vicimele presupuse ale unui regim invechit suntem singurii vinovati daca vom vinde seminte la colt de strada sau haine in Obor.
Hai cu interesul ca nu miroase a bine lenea asta.

P.S. Acest post se adreseaza leprelor (categorie in care ma includ).
Daca stii ce se intampla in economie mondiala, daca citesti macar o data pe luna un ziar financiar, daca te uiti pe Money Channel esti salvat.

Mult succes!

7 comentarii:

Unknown spunea...

exact despre asta intentionam sa scriu si eu...mi-ai luat-o inainte :P... ce sa zic.... te-a lovit inspiratia mai devreme....

Iohonney spunea...

cele 10 puncte sunt ale mele...:D..iti dau si tie 5 daca e

A-30-something spunea...

So I'm doomed, ce mai! La Money Channel nu ma uit, ziarele financiare imi inspira groaza, iar economia mondiala e o mare necuoscuta :)

Anonim spunea...

Da daca lucrez in Advertising? :))
Na mai, inca un comment. Hai cu punctu ala in plus.

Anonim spunea...

eu sunt persoana care te mai pune sa te uiti pe money channel sau la arena leilor.....promit ca de acum o voi face mai des..:D

Iohonney spunea...

asa ,asa ..macar cu forta daca altfel nu merge.

Iohonney spunea...

leah,o sa ne facem o comunitate unde o sa traim in ignoranta noastra.Macar noi sa fm fericiti!