joi, 20 august 2009

TREZIREA!

Vii obosit dupa o zi de munca, te dor toate de parca ai fi o baba/un mos, ti-e lene sa apesi si butonul de la telecomanda dar faci un efort suprem si aprinzi totusi calculatorul. Cu o ultima vlaga deschizi messengerul si te pui in pat la un film. Asta cred a devenit o rutina pentru multa lume. Eu fac aproape o ora jumate pana acasa de la munca pentru ca mi s-a parut o aventura interesanta sa vin pana in capatul diametral opus al Bucurestiului si oricat de odihnita as fi cand plec de aici, pana ajung acasa ma trec toate senzatiile de somn si vise prin metrou. Daca mai incerc sa si citesc e aproape clar ca o sa cedez cat de curand si o sa adorm.

Nu ar fi chiar prima data cand adorm in mijloace de transport. In general acolo dorm foarte bine: pe tren dorm in orice pozitie care imi permite sa imi spijin cumva capul. Cand am venit de la mare fara de loc, un domn care m-a vazut cum dorm inghesuita langa alti doi amici pe 2 locuri mi-a oferit scaunul sau cand a coborat. Adorm atat de profund incat mi se pare ca visez o vesnicie, si nici un somn nu e mai profund ca cel de dimineata pe tren. Mi s-a intamplat chiar sa adorm pe cineva complet necunoscut si chiar sa salivez putin pe dansul. Slava cerului ca era un nene de treaba ca altfel intram in pamant si de rusine si de bataie.

In liceu , pe vremea cand mergeam cu autobuzul la scoala am patit sa adorm in picioare sprijinata de un geam si m-am trezit abia cand a inceput lumea sa chicoteasca mai zgomotos. Dormeam in prima banca de langa catedra de nu ma puteau trezi nici profii. Doar la istorie ce ma mai feream si dormeam in pozitia ganditorului. La o ora am fugit din clasa fiind convinsa ca soneria de de fapt alarma de la pompieri.

In Capitala am adormit de vreo 2 ori la cursuri dar mai mult nu. Insa mai nou adorm in metrou de nu stiu ce e cu mine. Luni a avut cineva bunavointa sa ma trezeasca la capat ca altfel ma plimbam cu metroul pana ma dadeau jos. Nici rochii sau fuste nu imi mai iau ca cine stie ce vederi ofer cand atipesc.Mi-e frica ca o merg linistita pe strada si la un moment dat o sa adorm pentru ca am acumulat in vara asta oboseala cat pentru un an intreg.

Si totusi fac cum fac si seara nu ma pot odihni: ba nu pot sa adorm, ba ma gandesc la prea multe porcarii fara sens, ba dorm 8 ore pe seara insa dupa tot obosita ma trezesc. Asa ca in acest weekend mi-am propus sa dorm. Sa imi fac o supa de pui cu galuste de gris, sa imi downloadez vreo 10 filme si cum vad ca ma prinde putin somnul sa ma las purtata de val si sa dorm pana simt mi-am revenit complet.

Inca o zi pana incepe recuperarea. Wish me luck and a good night!

Un comentariu:

laurash spunea...



check this out http://www.real-wishes.com