marți, 15 iunie 2010

Asteptari

Sunt omul cu asteptarile mari, usor de multumit si de dezamagit... Mereu astept cat ofer, uneori chiar mai mult decat atat. De multe ori nici nu recunosc cat astept de fapt.

Ma astept sa nu uiti cand e ziua mea sau alte detalii mici care stii ca ma fac mai fericita. Sa ma cunosti atat de bine incat sa stii cand sa imi intinzi mana, fara sa iti cer. Sa ma astept sa ma uimesti si totusi sa nu ma astept la ce urmeaza. Sa imi aduci flori doar pentru ca stii cat imi plac.
Sa imi spui noapte buna si buna dimineata. Sa incerci sa ma fac sa rad, chiar si cu cea mai proasta gluma. Sa imi spui ca arat bine azi. Sa ma tachinezi cu lucruri marunte si haioase. Sa mi te arati cum esti. Sa fii punctual si serios cand o cere momentul. Sa stii ca imi plac eclerele si ca plang la filme de dragoste. Sa pot sa ma bazez pe tine atunci cand am nevoie. Sa imi faci ceai cand sunt racita.

Ma astept sa stii, sa spui, sa faci, sa vrei, sa incerci, sa poti. Ma astept sa fac la fel.

2 comentarii:

Anonim spunea...

ai cam multe asteptari:d

Iohonney spunea...

mi le asum, ca pe identitate :)