duminică, 13 iunie 2010

Despre mine

  • new job, loving it. Am o groaza de invatat, de aflat, de cercetat, de intuit si de disecat dar sper ca vara sa fie blanda cu mine
  • vreau la mare in mod constant. Din ora in ora ma gandesc cum ar fi pe plaja, cat e apa de calda si nisipul de lipicios. Spre binele meu sper sa ajung cat de repede sa imi gasesc linistea
  • traiesc cu impresia ca eu si inca vreo 2 albinosi mai avem pielea atat de alba. E frumos sa fii Alba ca Zapada doar iarna
  • mi se vad pistruii
  • marti vine gloata de parinti la capitala, sa isi vada realizarea pe scena imbracata in roba. Fac curat si strang prin casa de ieri intr-o veselie. Mi-e teama sa mai spal pe jos, nu vreau sa se ia culoarea gresiei (dramatizare. nici o bucata de gresie nu a fost vatamata coloristic in aceasta perioada)
  • fac cum fac si mereu ma nimeresc unde nu trebuie. Chiar daca intentiile mele sunt mai mult decat onorabile, shit just happens
  • ascult poezie pe negativele lui Sagace
  • recent mi-am facut o recapitulare si a dat cu virgula. A inceput procesul de vindecare a bataturilor
  • am terminat sesiunea si trebuie sa imi scriu licenta. Declar oficial ca niciodata nu mi s-a parut ceva mai greu de realizat dpdv al starii de spirit si al atractiei fata de subiect
  • traiesc intr-un cuptor ecologic
  • nu pot sa imi instalez blestematele de diacritice. Desi am reusit sa imi curat coolerul si inca ceva pe acolo cu o pila de unghii, o penseta, 2 pensule pentru fard si un aspirator, diacritice tot nu pot sa pun
  • am descoperi cea mai mare inghetata pe bat: un twist cat mana de lung cu arome exotice de la Nestle
  • imi propun, ca in fiecare inceput de vara, sa slabesc. Merg pe sistemul "de luni"
  • pe lista de prioritati si dorinte pentru 2011 am pus deja o masina. Promit ca voi trece si "sa invat sa conduc" desi am carnet de aproape 4 ani
  • sunt mare fan "Family Guy"
  • am spus cumva ca vreau la mare?

4 comentarii:

Suflet naiv spunea...

Si eu traiesc intr-un cuptor ecologic, noaptea ^

calina spunea...

si eu sunt inca alba si sper sa raman asa oricat de inestetica as fi, mai bine asa decat ca stafida pe la 40 de ani. licenta sucks...just ask anyone din ase care chiar are viata si nu sta 24/7 cu nasul in carti. lasa sa vina parintii sa te vada ca daca am supravietuit rusinii din a12a in care am si defilat prin tot orasul o sa supravietuim si acum. diacriticele se mai fac si cu shift+alt sau cu www.diactitice.com :P si sa-ti traiasca jobul :P

Iohonney spunea...

merci mult :)

Anonim spunea...

=)) fooooarte amuzant! am ras copios!

acum trebuie sa scrii despre tine la inceput de toamna!