duminică, 20 aprilie 2008

moarte spontaneitatii

Urasc momentul in care trebuie sa te decizi unde iesi sambata seara.Dupa o saptamana lunga simti o nevoie acuta sa te destinzi intr-un club.Incepi sa intrebi in jur cine vine,cand ,unde ,ce ,cat,care,ce fel de.Urasc sa fiu omul de legatura intre 2 grupuri total diferite insa se mai intampla.
Dupa ore de decizii si de suceli continue ,am hotarat:mergem in Bavaria.auzisem ca e rau tare dar sa nu crezi pana nu vezi.Din fata nu era chiar oribil,da nici bine.Cand am intrat am avut un soc.era o combinatie intre podu lu mamaia si jungla lui tarzan.Muzica era ceva de speriat iar domnisoarele si domnisorii erau reprezentati de clasa ai categoriei prasitori(nu vorbesc de acei oameni cu bun simt de la tara care isi muncesc cu sarg pamantu) cu un simt al modei iesit din comun.cred ca erau reduceri la europa la hainele din 2000.Burice la vedere cu lanturi si bratari supradimensionate de un auriu care se lua pe piele.Doua animatoare isi fluturau sanii si chilotii cu o obisnuinta debordanta.A fost cea mai scurta vizita intr-un "club".
Am plecat spre club 24 unde chiar era dragut dar din cauza aglomeratiei am fost nevoite sa schimbam locatia.
Am ajuns la locatia numarul 3.Poate asta o fi cu noroc.In Fucshia varsta maxima a celor din jur era 16 -17 ani.Copilitze semidezbracate,cu sutiene si chiloti la vedere,cu miscari lascive cu tente de lesbianism pe un house cat de poate de linistit.Un el si o ea o puneau de primul avort chiar pe ring ,iar altii doi ziceai ca reinventeaza lambada.Frumos, dar nu mai vin.
Din disperare am plecat in Twice.nu ma asteptam la prea mult insa nu mare mi-a fost mirarea cand l-am gasit pe Corbu' ,iubirea lu Cycy.erau perfecti unul pentru altul.
Avea o fata de peste prost,fara fetite la munca.Pe nasul lui finut incapeau vreo 5 porumbei iar expresia fetei de ranjet sictirit ii scotea si mai mult in evidenta aceasta trasatura caracteristica.Avea o camasa neagra,lucioasa,asa de urata incat nici un mort nu ar fi vrut sa o poarte.Avea un lant aur ca cel de la fantana la gatul lui cat o ramurica care evidentia (in mintea lui de miez de nuca) cat de shme e el.Lantul se asorta cu cele 2 bratari de la mana dreapta.La blugii lui largi de rapper si-a asortat o curea cu catarama tip dolar si o pereche de pantofi cu varfurile in sus.Isi scoate telefonul in figuri si cu o apasare de buton da frau unui dialog revelator:"ce faci bah?eu sunt aici?cum unde?aici.vino bah si tu?".Era clar ca Cycy era lesinata.deja isi tuguia buzitzele si isi suna prietenele sa le anunte ca si-a gasit barbat.
De acum merg pe incredere si numai pe incredere.Gata cluburi noi de care imi spune lumea sa ma feresc,gata experimente minune prin Bucuresti.Vreau un club dragut,cu lume cat de cat normala si muzica buna.cer prea mult?

5 comentarii:

Anonim spunea...

da

ar16zpy spunea...

nu reusim pitu...da bine ca am scris posturi la fel, numa cu alte recenzii :)

Anonim spunea...

west end

Anonim spunea...

Marinaru...Ta boo;)

Anonim spunea...

idei bune iti mai da anonimul.....dar pakat ca sunt cam departe de bucuresti....mai bine ne reprofilam....vine vara...asha ca party-urile tari se tin la mare!!...:D