marți, 8 decembrie 2009

La barbat

Pune oricate femei inr-o singura camera si lasa-le o ora si aproape ca pot garanta ca atunci cand vei deschide usa le vei auzi vorbind de barbati. Fie ca se lauda, fie ca se plang, fie ca ii au, fie ca ii vor sa le duc lipsa, barbatii sunt mereu pe buzele femeilor. Trecem repede peste subiectele de haine si de oje si ajungem mereu tot acolo. Indiferent de varsta sau de statut, toata viata noastra a ajuns sa se invarta in jurul lor. Ne vedem femei independente majoritatea dar de fapt multe din noi,printre care si subsemnata, ar trebui sa ne internam la dezintoxicare de barbati si de relatii.
De aproape un an sunt singura si desi mi-am dorit libertatea cu ardoarea unui nebun, in loc sa ma bucur de ea in liniste, ajung sa imi complic existenta linistita tocmai din dorinta de a-mi pierde bunul cel mai ravnit acum ceva vreme. Si intrebarea mea este: de ce? De ce sa cauti din greu ceva ce nu cunosti? De ce atat efort si gand pentru ceva ce nu stii unde e, cum poti sa ajungi acolo sau daca chiar iti place ?

Discutam ieri cu un prieten foarte vechi si el spunea ca e vorba de increderea in sine. Ca nu ma simt destul de increzatoare incat sa realizez ca de fapt toata agitatia o creez singura si analizand putin cred ca viziunea lui e mai potrivita pana la urma decat cea pe care mi-am creat-o in ultima perioada. Poate ca majoritatea barbatilor sunt niste oameni exceptionali si nu niste porci misogini cum circula vorba, si everything is in the eyes of the beholder.

Intre timp recomand pauza la pat si ingrijire personala sufleteasca pentru toate femeile care au crize de Tourette cand se gandesc la frumusetile sexului puternic.

5 comentarii:

Costin spunea...

crede-ma cand iti spun ca barbatii sunt oameni :)). asa cum exista sansa sa nu iti placa sau sa iti placa o persoana, la fel e si la barbati. problema e ca multi barbati se poarta altfel cand sunt femei in preajma, din dorinta de a impresiona (cred ca e genetica treaba) si ajung ori sa se poarte ca dobitocii, ori se fastacesc (aici mai pateste si subsemnatul :">), ori se poarta normal si chiar ai ocazia sa ii cunosti si sa afli cam care e treaba cu ei...

e corecta morala din "hitch". daca ti se pare o femeie/un barbat interesant(a), spune-i si cu asta basta; e absolut normal sa simti o atractie mai mult sau mai putin spontana si sa o exprimi fara frica de a parea ciudat.

Iohonney spunea...

bine ai venit pe blog Costin. partea cu morala din Hitch e asa si asa. Daca ar fi dupa mine as aplica tehnica asta de fiecare data, insa vad ca "dansul imperecherii la albine salbatice" ( in traducere libera : ba vreau, ba nu vreau, ba vin , ba nu vin, ba imi trebuie, ba nu etc) aduce mai multe beneficii pentru ca barbatii au instincte de vanatori si prada sigura e ca si mancata.
Stay tuned pentru mai multe posturi pe acceasi tema :)

Costin spunea...

adevarul e ca la cati sacali sunt out there... (si nu eram ironic)mda...nu m-am gandit la aspectul asta. dar nu toti este machiavelici.chiar vorbeam cu o prietena azi si am constatat ca majoritatea fetelor au niste experiente absolut ingrozitoare :)). si pur si simplu se reduce la politete si bun simt...adica la lipsa lui. fucked up world we live in...

cat despre staying tuned in:it's bookmarked...:)

Iohonney spunea...

you make me blush :D

Costin spunea...

pt ca nimic nu face o femeie sa blush mai mult ca bookmarking her blog ;;) :))))!

ideea e ca nu toti suntem porci...porci pradatori :)). oricum, aici am da-o in alta problema, gen "bunul simt mai este sau nu Normalitate in ziua de azi"...dilema e generala, la nivelul intregii societati...in fiiineee...nu vreau sa incep sa aberez pe-aici, sa iti umplu cu prostii blogul...il am pe al meu pt asta :)).

I'ma keep my eye on this place :)!