miercuri, 14 ianuarie 2009

Ce isi face omul cu mana lui e sfant

Anul trecut ni s-a prezentat la minunata Academie o lista cu optionale pentru anul ce urma. Din putinele variante am cules pana am ales "Negociere Comerciala Internationala". Suna de-a dreptul divin. Ma si vedeam la masa negocierilor cu oameni de top din toata lumea si de aceea mi se parea un" must" sa am si acest curs in portofoliu. Cine stie cand si cum ma voi face remarcata datorita cunostintelor acumulate.

Incepe anul, incepe si cursul: frumusete si minune, interes pana la cer. Singura lui problema e ca e atasat de un examen pe masura. Acum din negociere a devenit drept, economie europeana, comert international si alte limbi straine pe care inca nu le vorbesc. Se face ca acest examen e in plina sesiune ceea ce ma face sa regret si mai mult decizia de acum cateva luni.
Sa speram, spre binele meu si altora , ca va fi cu noroc ,totusi , si nu se va alege praful pana in restante. E cam greu de digerat in vara materia asta.

Bafta tutror ca de acum incepe greul. Sa ne vedem cu bine dupa.

Un comentariu:

Laurici spunea...

Optionalul meu de anul asta e putin cam tragic..incep nota de la 8..si va fi un examen de kko. Sper sa copiez :D Suntem 6 oameni si toti suntem cu pluta pe Bistrita. Dar in general ASE-ul e de kko, asa ca m-am obisnuit.
Noi sa fim sanatosi :D