joi, 15 ianuarie 2009

Un rau nu vine niciodata singur(varianta extinsa pentru o fata)

Vorba veche din batrani dar care se tot aplica din pacate si in prezent. Nu aveam destule pe cap cu facultatea tocmai ce incepe minunata sesiune si a inceput de la atata carte sa imi creasca si maseaua de minte(de ar creste si mintea odata cu ea si tot ar fi ceva). Dureri crunte, falca umflata si o incapacitate acuta de a deschide gura.

Din aceasta cauza mananc doar mancaruri inguste sau moi.Pentru cei suferinzi aflati in situatii asemanatoare recomand supe(doar zeama, bucatile de carne trebuiesc impinse), piure sau pilaf. Napolitanele Joe la punga din aia mica sunt mai inguste si incap usor.Pentru desert merge si o budinca sau un suc de fructe mai consistent. In rest multa sanatate ca sa va treaca durerile de masele.

Si cum vorbeam de rele impreunate trebuie sa adaug ca
  • de 2 zile tot pierd tramvaiu, autobuzul sau metroul(am asteptam intr-o zi la Romana 20 de minute)
  • nu reusesc sa dorm noaptea desi sunt lesinata de somn
  • parul imi sta ca naiba( mi-am tuns si bretonul ca nu se mai putea altfel)
  • nu pot sa ma obisnuiesc cu frigul asa ca trebuie sa am 100 de bluze pe mine
  • in fiecare zi ma stropesc cu noroi pana in frunte
  • mi s-au stricat cizmele preferate
  • mi-a sarit azi oja de pe toate degetele desi abia aseara mi-am facut manichiura
  • am 5 kg de cursuri de invatat
Astept un cos imens in frunte si o furtuna care sa ma dea jos din picioare si sa cad intr-o balta imensa.

Acum revenind la realitate.Sunt lucruri mult mai rele decat astea, dar si astea mici asa reusesc sa iti strice ziua. Slava cerului ca stau bine cu dragostea.....

Un comentariu:

Anonim spunea...

haha, buna treaba! am patit-o si eu cu mai multe masele de minte, nu le-am scos nici acum. Le pastrez inca acolo desi se pare ca is cele mai proaste. Da cine stie, poate imi vine si mintea la cap intre timp :))