luni, 1 iunie 2009

La multi ani copilu!


Buna dimineata! E ora 7 si ma trezesc sa ma duc la gradinita. Mi-a pus mama un sandwich mare, un mar si o sticla cu apa in gentuta rosie patrata cu desene cu flori si plec incet spre copii. Ma trezesc foarte greu dimineata si sunt foarte somnoroasa cand trebuie sa plec.
Imi place la copii. Ne citeste doamna povesti, jucam roluri in scenete, invatam cantece si poezii pentru serbarea de sfarsit de an. Anul asta voi fi Alba ca Zapada. Repet cu mama in fiecare seara poezia ca sa nu ma fac de ras in fata tuturor. Daca ma fastacesc o sa imi sufle doamna, dar eu vreau sa arat ca sunt mare si ca pot sa spun si singura.
Azi desenam. E ziua copilului si avem program de voie.Azi ne jucam, cantam si desenam. Nu trebuie sa ne mai chinuim sa facem bastonase.Macar azi sa scapam de chin.

E ora 11 si plecam acasa. La masa si la somn ca dupa sa ma lase mami sa ies sa ma joc cu Andreea. Si maine si poimaine si mereu la fel. Abia astept sa ma fac mare si sa ma duc si eu la serviciu ca mama si tata. Cred ca e foarte frumos. Sigur ma mint ei cand spun ca acum e mai bine, ca nu am nici o grija. Am teme acasa si e foarte greu. Lasa ca ma fac eu mare...

Pentru copilul din tine :La multi ani! Sa ramai mic!

Niciun comentariu: