miercuri, 21 mai 2008

impresii dupa weekend-cycy style

buna fata.ce faci? Da fata,sunt eu CYcy.
Am fost sambata la concert la booka shade.Super tare a fost.Am fost cu lulu in Plaza si mi-am luat niste tzoale zooper.Un tricou asa mulat cu roz si cu sclipici,si cu paiete si cu strasuri si cu fir argintiu si auriu.super simplu, fata.Mi-am luat si o fusta scurta,cat o centura si niste pantofi dă firma cu D&G scris mare in fata(Mihaitza nu era available).
Mi-am intins extensiile bine cu placa si m-am machiat cu mult negru si sclipici,basic fata.Nu am vrut sa fiu extravangata.Mi-am pus o funda mare in par si un medalion cu Playboy la gat,sa stie lumea cu cine are de a face.Mi-am luat acum a 23243423 pereche de cercei din aur din aia impletiti ca cozonacu si i-am purtat pe aia.mergeau brici.
Daca ai fi vazut cum se uitau aia la mine.Le misunau ochii pe tzatzici mai ceva ca furnicile.Nu mi-a placut ca nu erau bastani,fata.Erau din astia normali,iti dai seama ce sec?Nu tu masini bengoase,nu tu mosnegi cu bani,nu tu cheliosi cu burta si cu ceafa in straturi.Nu puteam sa imi dau seama deloc ce era de capu lor.
Muzica a fost buna.Ma puteam batzai linistita de pe un picior pe altul cat sa pot fuma ca o gazela si sa imi tzigui buzitzele.
Fata,eu tre sa plec ca ma suna ala din Bamboo,ala insurat ,fata.hai ca tre sa il stii.Mic ,gras si urat si are un Porche.Mergem la un suc.Vedem noi ce facem dupa.

Te pooop

ps : o sa ma vezi pe pitzipoanca..:D

10 comentarii:

Anonim spunea...

că veni vb ce Cycy şi de pitzipoanca, am văzut ieri una numai bună de apărut acolo, într-o maşină AG -nuştiucât-CYC... coincidenţă? :)

Iohonney spunea...

Cycy e prea meseriasa si unicata ca sa urce in asa jeg de masina. :D Femeile o invidiaza si incerca toate sa o imite , insa Cycy e pretutindeni...

ar16zpy spunea...

=))
Fata te-am vazut pe pitzipoanca! Dar care esti tu? Ca semeni cu toate :)

Iohonney spunea...

o sa ma recunosti,ca doar sunt mondiala si unicata..:D

Unknown spunea...

nu pot sa spun ceva contra ta pentru ca pur si simplu nu am ce... o astept ce cycy si la cursul de statistica sa vedem cu ce impresii pleaca... :*

A-30-something spunea...

:)) ce-mi plac povestile astea despre Cycy, ceva de speriat!

Iohonney spunea...

bine ai venit lush..te mai asteptam :D

A-30-something spunea...

Ne-a placut, mai venim :)

Anonim spunea...

tu chiar nu mai scri nimic de cycy .. de orice !!
pai asa se tine un blog ... eeeee

Once-upon-a-time spunea...

bv bv bv , asta da!!!!
trebuie sa facen ceva sa ajunga su pitzele :))) pe blogul asta !!!!
la atac , feteloooooooor!!!!
:)))