sâmbătă, 10 mai 2008

sa ne calcam in picioare

imi place aglomeratia uneori spre rar,mai mult cred ca merg pe agitatie decat pe aglomeratie.imi place sa ma vad inconjurata de lume dar in nici un caz , sufocata.
in general in aglomeratie apar doua probleme esentiale:
  1. ma trage lumea de par de simt ca imi las podoaba capilara in ceasurile altora
  2. ma calca lumea pe papuci.
Mai tot timpul ma calca lumea cand am papucii albi.imi trantesc o calcatura pe lungime si pe latime cat sa le ramana modelul nike de pe talpa macar inca vreo 2-3 spalari.te calca din greseala dar parca o fac de'a dracu.daca e din greseala de ce nu poate fi mai finut,mai cu jumate de deget de la picior(nu ala din mijloc).
In RATB e ceva de speriat uneori.nici nu iti mai deosebesti membrele de ale altora asa ca o talpa sanatoasa infipta bine nu e chiar o surpriza.e dimineata, ti se strica ziua dar asta e.
In club insa e altceva.Depinde cum iti e norocul:daca e club de fitze ai sanse sa iti intre un toc fix in deget ceea ce va spun foarte sincer doare de mori.iti vine sa iei pitucul care te-a calcat de par sa il invati ca in desene animate si sa ii bagi scuzele aruncate in aer ,ca sa fie, in partile dorsale mai moi.
Daca e un club asa mai chill,mai boem risti sa fii calcata de la genunchi in jos.am patit aseara minunea.jumate de picior e veshic avariata pentru ca un agitat a reusit sa imi ia pielea pe o bucata de vreo 2o de cm.mi-a lasat piciorul vai de steaua lui.ca aveam si papuci albi , deja nici nu mai conta.daca il vedeam mai bine pe paduchele saritor jur ca il si pocneam.sari mai fericitule la tine in loc nu pe altii care is duc veacul prin preajma ta.
imi venea sa te pun jos si sa te calc in picioare..asa de a dracu si nici scuze nu mi-as fi cerut de la tine mai apucatule.sper sa ti se fi dus talpa la papuc,ca la cum te-ai urcat pe mine nu m-as mira.
asa ca pe viitor :atentie la picioare

2 comentarii:

Anonim spunea...

uelcăm beac!!!

Iohonney spunea...

multumesc..e greu sa gasesc timp sa scriu dar toate trec.