miercuri, 21 mai 2008

Vine vara

Vara va incepe calendaristic la 1 iunie insa deja incepe sa isi faca simtita prezanta.Nu sunt nici pe departe o fana a frigului si a iernii insa vara ma omoara cu zile.Ma bate soarele in cap oricum si oriunde as sta.
Am pielea mai alba ca rufele spalate cu Ariel si de accea la orice contact direct cu soarele ma fac rosie.Asta nu ar fi chiar grav,insa incep sa ma bronzez dupa breton,pe nas si pe pometi de zici ca vin direct de la sapatul doi.Am urme de la ochelari si pe fata si pe nas.Mi se lipesc hainele de mine si imi inoata picioarele in papuci.Vara fac bataturi si daca merg desculta prin puf.e ceva de speriat.
Acum vreo 2 ani nu ieseam din casa pt ca nu mai suportam nimic in picioare.Am fost in piata si i-am cerut unui tarabagiu slapi de guma cu gandul ca nu voi mai face rani.Au fost papucii mei preferati.aratau oribil dar atat timp cat nu ii simteam erau de vis.
De la caludura devin extrem de irascibila.sunt agitata mai ceva ca un energizant insa nu am putere sa fac nimic.As sta sa curga apa pe mine dar cred ca si aia m-ar enerva.Vara asta planuiesc sa raman in capitala.Voi cauta un loc de munca in care au aer conditionat.Salariul va fi a doua sau a treia intrebare.ceva oferte? :D
Vine vara,bine-mi pare..

Niciun comentariu: