luni, 12 mai 2008

Parfum

Am ajuns sa cred ca emblema prin care ne individualizam cel mai bine este parfumul.nu ma refer la Dolce, la Armani,la Chopard ci la mirosul pe care fiecare il are.Tu, ca posesor, nu il simti insa cei de langa tine iti recunosc aroma chiar daca ai iesit de mult din camera.
De cate ori nu ai trecut pe langa cineva si ai spus:miroase a X!
Fiecare parfum individual devinde un soi de condiment care in final da viata unei noi amprente.Asocierile devin cu atat mai puternice cu cat sentimentele sunt mai intense.
Putem folosi un parfum ca factor de analiza a personalitatii.Daca mirosi foarte dulce si ieftin nu cred ca esti o diva in devenireMai bine mirosi a sapun decat asa , mai ales la 6 jumate in RATB.
Personal, ador parfumurile barbatesti.Nimic nu e mai placut dimineata decat un parfum tare in aer.Imi ramane toata ziua in minte.
Nici nu mai spun de cate ori am intrat in casa bunicii si mi s-a intins zambetul pe toata fata cand mirosea a gem de capsuni.

Am luat in brate un tricou pt ca miroasea a TU si am zambit ca o tampa .

3 comentarii:

Anonim spunea...

:)), buna si sa sti ca imi place ceea ce faci si e cumva .....?...nu, nu cred si sper sa ne auzim cat de curand si tine-o tot asa ca imi place
te inteleg si te aprop

Anonim spunea...

în ultima vreme tot simt, în RATB şi aiurea, miros de carton ud :( cel mai naşpa deodorant ce mi-a fost dat să-ntâlnesc vreodată...

Anonim spunea...

mie mi-e dor de cycy:(((, vreau sa vina cycy,ea ne vb despre adevaratele probleme existentiale;))))