vineri, 17 aprilie 2009

Ciao bella

Azi e ultima mea zi de munca la Alvarion. Primul job serios, prima responsabilitate adevarata. Cu noroc si indemanare acum 6 luni am ajuns aici. Doamne cat imi place cum miroase aici, si spun asta pentru ca e lucrul care mi-a placut prima data aici, inainte sa fiu chiar de a locului. Am cunoscut oameni minunati, am primit sfaturi de care o sa tin cont, am invatat multe si marunte, dar cel mai important e ca am simtit ca fac parte din ceva mult mai mare si mai important ca mine si era minunat. Plec cu inima stransa dar las in urma bomboane ca sa fie acelasi gust dulce ca de obicei.

Ciao bella, te pup.

PS1:sper sa nu plang ca un copil prost ce sunt. Detalii in PS2.
PS2:nu am plans deloc. sunt mandra de mine.
Si o melodie de suflet

Un comentariu:

Marinica spunea...

Fiecare despartire de ceva cunoscut este o apropiere de ceva nou. Asa ca eu iti urez "sucesuri" in explorarea acestui ceva nou.