joi, 9 aprilie 2009

sa fie weekend

Astenia isi face de cap cu mine si imi da tot felu de stari ciudate: ba mi-e cald, ba nu am stare, ba nu dorm, imi vin tot felu de idei ciudate in cap( a se citi postul cu pepenii) dar mai ales am un chef nebun sa petrec. Nu am stare , vreau sa ies cat mai mult, nu conteaza unde si cu ce ocazie, important e sa nu stau in casa si sa nu stau locului. Am avut o tentativa de miercuri in club insa se pare ca numai pe mine ma energizeaza in asa masura primavara. O data in viata ai 20 de ani( adica de vreo 365 de ori), acum e momentul sa profitam cat mai mult.

PS: ieri am fost la film :"Fast and Furious 4". Pentru fanele Vin Diesel: se merita sa mergeti la film si sa investiti in bilet. Masini frumoase, barbati interesanti, femei numai bune.
Vizionare rapida.

Niciun comentariu: