vineri, 11 decembrie 2009

Dragul meu,

Mi-e dor de tine. De mult nu te-am mai vazut, de mult nu ti-am mai auzit vocea care imi spune numele cu drag. Am de ceva timp in minte o imagine cu noi doi, doar noi doi si de fiecare data zambesc. Stii ca nu sunt romantica tipica, dar de dragul tau as vrea sa scotocesc cuvintele cele mai alese sa le arat tuturor. Sunt mandra ca sunt a ta si doar a ta. Imi place ca nu trebuie sa impart sau sa pierd nimic ca sa te am langa mine.

Adorm cu gandul la tine, cu ziua in care te vad prima data, cu linistea din suflet care ma asteapta cand o sa te gasesc.

Pana o sa te cunosc,
A ta cu drag,

I

3 comentarii:

Suflet naiv spunea...

Descrie-l, descrie imaginea...

Iohonney spunea...

voi veni cu detalii cand o sa il cunosc:)

Suflet naiv spunea...

"Am de ceva timp in minte o imagine cu noi doi" Ceva, ceva trebuie sa fi vazut, nu? :)