marți, 29 decembrie 2009

tendinte 2009-2010

Vad ca a inceput deja nebunia retrospectivelor din 2009 asa ca, eu ca o nebuna neoficiala, o sa urmez acest trend.
2009 a fost un an foarte interesant. A fost un an al premierei pentru statutul meu conjugal si desi nu am invatat inca sa conduc aceasta masinarie, iau cursuri si sper sa incep sa primesc si diplome cat de curand.
Am muncit ca un mini sclav, uneori, alteori mi-a fost rusine de mine si de lenea mea. Am avut parte de cea mai intensa sesiune de pana acum(dar simt voi depasi aceste prag al intensitatii cam in 3 saptamani). Am plecat si am venit, nu in toate directiile in care mi-as fi dorit dar cu siguranta indeajuns incat sa imi aduc aminte cu drag. Am fost la mare si am vazut rasaritul. Mi-am descoperit prieteni in locurile cele mai ciudate si am ratacit oameni pe care ii credeam aproape. Am trait o vara minunata alaturi de a mea Pitulice si cu ocazia asta ii multumesc pentru compania placuta care s-a dovedit a fi in final :)
M-am sucit de la 4 la 8 apoi iar la 4 ore de munca pe zi pentru a mai da si pe la facultate. M-am dus la facultate prea putin unde a contat si deloc unde am considerat eu de cuviinta ca se poate lipsi. Inca ii mai duc lipsa barmanului din Expirat care m-a initiat in lumea cocktailului "Limba'n gura".
Am facut 21 de ani si a fost cea mai tare aniversare de pana acum desi nu a fost lipsita de evenimente mai putin normale. M-am hotarat sa devin mai independenta si mai hotarata :D chiar daca sunt inca la baby steps. Mi-am aprofundat cunostintele de limba engleza si le-am lasat la fel pe cele de franceza.
Am cheluit prea multi bani pe haine si kkturi de aruncat pe mine si am dat prea putini pe carti, filme si teatru. Nu am baut destule ceaiuri prin cafenele si nici nu am luat destule bonuri de la garderobele cluburilor.
Dar m-am mutat. Schimbi locul, schimbi norocul spune o vorba. Cine stie? Poate asa e.
Am asteptat prea mult telefonul sa sune in loc fi folosit timpul ala pentru plimbari in parc, daca nu pentru latura romantica, macar pentru miscare si aer curat.
M-am indragostit de mancarea libaneza.

2010 va fi un an marcat de licenta in planul universitatar. Momentan e singura chestie certa care stiu ca va urma. Asta si faptul ca trebuie sa platesc mereu chiria pe 11 ale lunii.

Tie, Draga Cititorule, iti urez toate cele bune.

Un comentariu:

Costin spunea...

mersi! si tie toate cele bune! (trebuie raspuns cand iti ureaza cineva ceva de bine;adica eu asa cred...)