joi, 31 decembrie 2009

Ultima strigare, primele pareri


Da Dragii mei, azi e ultima zi din an.
Recunosc cu rusine in suflet ca azi nopate m-am foit in pat ca o caracatita la ganduri de asortare si potrivire coloristica. Margelele pe care le-am luat nu sunt acceasi nuanta de roz ca cele doua dungi de pe rochie. As avea un ruj pentru margele dar am unul exact aceeasi culoare cu dungile. Si ce ma fac cu parul? Bucle mari all the way sau doar cateva pentru volum si restul zulufi de papusa? Si pentru ca traiesc cu impresia ca mai sunt si barbati care mai intra sa citeasca blogul, ma opresc din dorinta de a-i mai determina sa intre vreodata ( doamnele cu siguranta ma inteleg si fara sa le explic minidrama prin care trec inainte de orice eveniment mai important care se lasa cu iesit din casa).

De 2009 am vorbit anterior si ma bucuram ca raman cu un gust de dulceata de cirese. Dar sa nu ma gandesc deloc la 2010? Sa nu am niste insiruiri pe o lista de dorinte, ca cea pentru Mos, numai ca de asta ma ocup doar eu?

Asa ca dupa framantari intense( intre ora 2 si 3 azi noapte) uite la ce concluzii am ajuns(ordinea este aleatoare):

1. sa port mai des tocuri

2. sa nu am nici o restanta in sesiunile din anul care vin

3. sa iau licenta cu nota peste 9 (da sunt o semi tocilara obsedata de rezultate)

4. sa ies mai des din casa si sa nu mai fug spre ea de parca ar fi atac cu bombe nucleare afara

5. sa imi mai adaug muzica pe ipod ca nu mai pot suporta acelasi playlist over and over again

6. sa nu mai injur cand sunt nervoasa

7. sa scap de cosuri( desi nu sunt un caz extrem, recunosc ca fiecare drac ma scoate din minti asa ca rog zeitatile care se ocupa de acest departament sa imi ia si mie in considerare cererea :) )

8. sa ajung in Istanbul si/ sau Barcelona

9. sa merg la teatru (ar fi cazul. Sunt de 2 ani jumate in Bucuresti si nu am fost in stare sa imi cumpar un amarat de bilet)

10. sa incep sa merg la sala( daca nu pentru silueta, macar pentru durerile de spate)

11. sa slabesc 4 kilograme pana la primavara si sa ma mentin la 57 forever and ever :D

12. sa incep sa ma implic direct in marketing

13. sa mai particip la strangeri de fonduri pentru copii sau la alte proiecte asemanatoare

14. sa reincep sa gatesc cu accesi pasiune ca in trecut

15. sa scriu mai des pe blog

16. sa merg mai des la mare cand vine vara

17. poate sa imi iau masina desi aceasta variabila este dependenta de mai multi factori

18. sa castig indeajuns incat sa nu mai am nevoie de ajutor financiar parintesc( desi mai dureaza vreun an pentru asta)

19. sa incep sa incerc sa cunosc mai bine Bucurestiul, muzeele, concertele, parcurile, cafenelele, cluburile

20. sa imi gasesc un echilibru interior si sa nu ma mai stresez pentru orice problema minora

21. sa ma port mai frumos cu cei care imi sunt alaturi si sa le acord importanta care o merita


For now, that's all folks . Voi ce va doriti pentru noul an?

5 comentarii:

Unknown spunea...

stii ca planurile facute inainte sunt foarte greu de respectat, fie si pe o perioada mai lunga de timp. pt mine nu-mi doresc decat sanatate, daca am asta, sa vezi dezmat ce fac :))
iar pentru tine... imi doresc sa ramai la fel! ca atunci cand te-am cunoscut! :) te puuup Ioana :*:*

Iohonney spunea...

mai mult decat planuri sunt dorinte care din cate stiu se reporteaza ca la loto pentru urmatoarea perioada, deci nu-i bai.
Draga Cris sa ai sanatate ca in rest de descurci just fine :D :*

calina spunea...

mai nu te mai stresa cu licenta. Important e sa mimezi studentul inteligent la prezentarea orala a licentei ca daca ea e de 8 si tu o prezenti de 10 atat iei, asta din cercetarea pe care am facut-o pe masteranzi. Cat despre cosuri and stuff exfoliere de 1-2 ori/sapt, masca de argila o data pe sapt si o masca hidratanta dupa si esti as good as new. Si tine baneocinul aproape pt cazuri de urgenta. Si sa fii sanatoasa si fericita si iubita in 2010 >:D<

Cecilica spunea...

Tanti tu n'ai auzit de complement direct?? Care este?

Iohonney spunea...

Draga Cici,
Te rog nu vorbi cu "tanti" la mine pe blog. Daca e vreun complement direct care te jeneaza, te rog fii mai explicita si poate facem ceva sa iti revii.

Cu drag.