marți, 7 octombrie 2008

Vise nebune

Toata vacanta am dormit si a fost minunat. Acum insa a inceput scoala si e nevoie sa fiu treaza mai devreme ca cocosu (cacofonie cu rol de hiperbola metaforica=glumesc).
Dupa odihna multa e greu sa revii la un orar care incepe cu ora 7 asa ca si organismul meu a inceput sa o ia razna.Asa ca uite ce visez aseara:

Se facea ca eram acasa la Modova cu un amic. Mergeam noi agale pe ulita principala a orasului cand ne gandim sa plecam val vartej la Bucuresti.El avea teleportor numai ca era unul foarte mic si foarte elastic . Arata ca o masinuta de jucarie care se intindea atat de mult incat incapeau in varianta extinsa 2 persoane. Era decapotabil totusi.
Intind eu acolo plasticul cu voiosie insa el nu ma cuprindea de fel. Langa mine vad ca era o colega care imi ocupa locul asa ca o iau de o maneca si o zvarl cat colo.Plecam fericiti cu teleportorul.

Ma intreb daca si DaVinci a visat la fel cand si-a inchipuit elicopterul sau submarinul.Poate sunt si eu o viitoare speranta.Intre timp o sa incerc sa visez un teleportor in varianta VIP.O sa va spun ce iese.

3 comentarii:

Anonim spunea...

tu, mai bine viseaza mecanismul de functionare si confectionare, ca sa punem in aplicare, lasa fanteziile astea de VIP :).

Anonim spunea...

si eu am visat cand eram mic sa ma fac presedinte , si uite am ajuns ca sunt un mare derbedeu asta a iesit din mine :))), asha ca foca realizeaza-ti visuln !!!

Iohonney spunea...

draga c,
mai e timp sa iti realizezi visul iar fratele inca se mai poate inscrie la drept.nu e timpul pierdut