marți, 11 august 2009

Facem un update?

Ca sa stim toti despre ce vorbim , ma refer la updateul fizic, la modificarile in "mai bine" ale corpului prin chirurgie estetica. Intr-o perioada credeam ca e cea mai tare chestie care exista, poti sa fii cum iti doresti, cand iti doresti dar acum mi s-a mai schimbat parerea pentru ca de multe ori se face abuz, nu din alte considerente.

Eu de exemplu imi doream pe la 16 ani sa am sani "semafor" adica genu ala de san care sta exact cum il pune medicul si nu se misca nici daca ii dai cu ciocanu, desi la 16 ani eram fericita posesoare a unei perechi dragute de inaintari, deci ar fi fost o mare tampenie. Am avut ocazia sa vad in fata mea un san fals si nu arata deloc cum imi inchipuiam. Sta unde trebuie, e mare, e tare, dar e foarte foarte fals si ciudat. Sfarcu era in sus de parca prindea radio,sanul era prea mare, dar asta e in functie de preferinte. O alta cunostinta si-a pus cele mai mari implanturi posibile, de zici ca are un nou fund in fata.

In presa si peste tot unde te uiti , presiunea de a arata perfect e imensa, si de accea am ajuns si noi , oamenii de rand sa simtim acceasi presiune asupra noastra. Nimeni e perfect si micile defecte il fac pe om sa fie cum e, ca daca toti am fi numai calitati care ar mai fii farmecul?!

Aseara am inceput sa ma uit la "Nip/ Tuck", un serial in care tocmai despre asta e vorba si m-a socat cum un medic a convins o femeie absolut superba ca are nevoie de implat mamar, botox in frunte, un nou nas, pometi ridicati, lipoabsorbtie pe burta, solduri si coapse. Ma bazez totusi pe faptul ca e doar un film si e nevoie de ceva de genu pentru a spori audienta.Inteleg toate complexele pe care oamenii, si in special femeile, le au cand vine vorba de propriul corp, dar mi se pare absurd sa te modifici intr-o asemenea masura incat da devii diform. Nu spun ca toti care apeleaza la asemenea practici fac rau, eu doar pledez pentru o ponderare a masurii schimbarii si pentru un sfat sincer si aproape de realitate al medicului.

Si totusi, merita sau nu sa facem un update?

Un comentariu:

doamna cu coasa spunea...

Eu zic ca nu. Ce te faci daca nu iese cum trebuie sau daca doamne fereste ajungi mai rau, ca sa nu mai zic ca "ajustarile" astea sunt cu termen de exprirare gen in cativa ani iar trebuie umblat pe acolo. Faza cu sanii la femei e ca penisul mai lung la barbati. Cu lipoaspiratia as fi ok sau scoaterea de cicatrici, in rest hell no. cat despre nip/tuck si dl troy la faza cu imbunatatirea lui kimber eu zic ca e justificabila, nu ca tipa nu arata deja super dar ca medic in chirurgie plastica esti antrenat sa vezi orice defect oricat de mic ar fi el.