miercuri, 2 aprilie 2008

1 aprilie a trecut

Anul acesta a trecut si nici macar nu m-am bucurat de aceasta mirifica zi.In general mai aparea cate un eveniment- doua sa inveseleasca ziua,a mea sau a altora.Experiente de neuitat nu prea au fost.Am asteptat de cateva ori in fata blocului un pachet care nu mai venea,am mai fost chemata la niste rude care nu erau acasa,insa nu am luat nici o teapa prea urata.
Intr-un an ,de panicata ce eram ca o sa o patesc urat ,toata ziua am asteptat sa mi se intample ceva si pt ca nimic nu se ivea incepusem sa debitez ca asta e de fapt teapa.Fac parte dintr-o familie cu un simt al umorului prea dezvoltat si trebuie sa ma astept la orice din partea lor,dragii de ei.
Totusi acum vreo 3 ani, chiar in data de 1 aprilie, am patit minunea.Spalam vase dupa o zi obisnuita ,fara experiente placute sau mai ales neplacute.Spalam eu acolo fericita cand de sub masca de chiuveta aud un sunet puternic.CE sa fie?CE sa fie?Se sparsese un furtun sau o teva si apa tasnea ca nebuna peste tot.In 30 de secunde cat am deschis usile eram mai uda decat daca facusem baie.Am inchis repede usile si l-am sunat pe tata mai mult plangand.Copil prost fiind, nu stiam de acel robinet care urma sa ma salveze.Tata a inceput sa rada,ca el nu ma crede,sa las prostiile,sa chem un instalator daca chiar e sparta teava.Mai glumise el dar acum era chiar de tot.Apa incepuse sa se scurga pe gresie si eu tot nu stiam ce sa fac.Am scos oale,castroane si castronele,bidoane si borcane,linguri si alte mii de porcarii ca sa vad exact de unde e problema.Apa tasnea de parca avea ceva personal cu mine.Eu panicata am inceput sa plang mai tare decat curgea apa.Slava cerului de un prieten care aflase de minunata descoperire a robinetului salvator.(inca un moment in care ai nevoie de un barbat alaturi)
In acel an teapa a venit din partea tehnologiei si s-a bazat pe lipsa mea de cunostinte.Oricum mare a fost socul cand tata a vazut ca oalele chiar pluteau in apa cand a ajuns.

Voi ce peripetii de 1 aprilie aveti?

Un comentariu:

Anonim spunea...

acum vreo 2 ani i-am zis lui alex,codrin si biei ca mi-am rupt mana si l-am pus pe tata sa mi-o bandajeze and stuff...it looked pretty real atat de real incat a 2a zi s-au prezentat toti la mine cu o ingrijorare sincera pe fata.