miercuri, 23 aprilie 2008

Da'le lu Cycy

Doooooamne, fata, ce saptamana am mai avut.am ramas fara luciu de buze luni si nu am putut iesi din casa.Noroc ca am sunat-o repede pe lulutza si a venit intr-un suflet ca stia cat de greu imi e sa traiesc asa.Intrasem in panica,fata.Nu mai puteam sa imi tin buzitzele tuguiate,tu!eram asa stearsa.
Am iesit in oras cu Corbu.Doamne ce barbat.M-a cucerit de cand l-am vazut cum ma astepta in masina.M-am invartit putin ca proasta in loc pana sa il vad,dar mi-a dat numarul masinii si pana la urma ne-am gasit.Adica eu pe el , ca era asa de frig incat a zis ca nu mai iese din masina sa vina unde stabilisem noi la inceput sa ne intalnim. Am mai mers eu pe jos o statie de tramvai pana la iubi .Aveam emotii ca era prima intalnire dar el e asa un baiat super.Se uita la mine asa de sus.ma simteam ca o regina.
Imi place ca ma respecta.Nu vreau sa fiu si eu absurda asa ca am zis sa nu imi ia nimic de Paste.si asa e nervoasa nevasta-sa ca banuieste ceva.sa ia la copilasi mai bine.e saptamana mare si tre sa am si eu putin suflet,sa nu mai fiu atat de egoista si sa ma gandesc si la copiii lui.Nush exact cati are dar avand in vedere ca spune mai multe nume cred ca is peste doi.
E barbat adevarat,are54 de ani si e patron.ma scoate in oras numai la restaurante de lux.Imi place cum imi spune Cycy,asa dulce.E mai rau ca un copil uneori,ma suna mereu,imi da mesaje ca ii e dor de mine.Eu am nevoie de libertate.sper sa inteleaga ca sunt o fire mai rebela.Nu sunt panarama ,doar imi place sa imi traiesc viata.

Vineri plec acasa.Ma duc la mami si la tati si fac pe inocenta.o sa ma creada.
va pusi pe toti.....

Cycy

2 comentarii:

Anonim spunea...

într-adevăr, ce mai bărbat...
un adevărat vacaler...ăăă.... cavaler :)

Anonim spunea...

mda ce pot spune e caci ai un talent bine conturat dar o intrebare: de ce iei atitudine si vezi viata ca o scena de teatru? cuvinte de lauda pt ca sti sa rastalmacesti cuvintele intr-un fel f original. tine-o tot asa "bubu"