sâmbătă, 19 aprilie 2008

fata lu' tata

Nascuta din parinti tineri cu o mentalitate total opusa am crescut sa devin o combinatie atipica.Inca de mica ma uitam cu tata dupa mamici noi si dragute,dupa jante si roti cat mai late,dupa masini care mai de care mai modificate.
prima experianta de club:7 ani.Nici eu nu stiam ce mi se intampla dar daca eram cu tata era ok cu siguranta.
La 12 ani si ceva a aparut Playboy Romania.Mi s-au pus revistele in fata si mi s-a spus sincer:"mai bine vezi aici decat pe dupa blocuri cu golanii".Nu intelegeam prea multe atunci insa in timp am realizat ca toate au un rost in viata.
A inceput perioada mea de adolescenta rebela cand purtam fuste lungi si bratari cu tinte.In mintea mea eram mare rockerita insa niciodata nu am iesit din cuvantul tatei.Niciodata nu m-a lovit nici macar cand eram micuta insa era de ajuns sa se uite la mine si totul era tacere.Chiar daca nu era intru totul de acord cu stilul meu,mereu mi-a fost alaturi.Mi-a luat bratari si lant de pantaloni,curele si bocani.Ce nu face tata pentru fata lui?
Cea mai noua pasine e duminica in targul de masini.Imi ia tata 3 ciocolate ca sa nu vorbesc prea mult si ne plimbam amandoi agale printre BMW-uri si Audi.Deja am inceput sa stiu ce probleme poti sa ai la fiecare masina,cati cilindri si cati cai,cate viteze si alte chestii de genu,probleme esentiale pentru mine.
Ne sunam sa ne spunem bancuri,suntem singurii care pot pleca la 2 noaptea in pijamale dupa eclere si savarine,la fel de impulsivi si irascibili,la fel de sensibili si de devotati familiei.
Oricat de atipici am fi, suntem o familie fericita.

Un comentariu:

ar16zpy spunea...

tu fata, nu ne spune si noua cycy cum s-a distrat aseara? :)