joi, 17 aprilie 2008

Buna,eu sunt Cycy

Pentru cei care nu ma cunosc, ma cheama Cycy si in realitate se scrie cu cate 2 inimioare deasupra fiecarui y ,asa cam cum au nemtii punctele alea doua.Mi-au placut asa mult cum arata.De fapt ma cheama Ana/Dana/Ioana/Alina/Mihaela/Elena etc dar simteam ca nu mi se potriveste deloc ,asa ca de la mine putere ,am devenit peste noapte Cycy(cu cate doua inimioare).
Cand vorbesc pă nas zici ca is Elena Carstea.Eu sunt din provincie,dintr-un sat mic de pe langa un oras mic da dă cand am venit la Bucale mi-am schimbat accentu radical ca da mai bine asa.
La origine sunt o satena stearsa da m-am facut blonda ca am auzit ca de roscate zice lumea ca sunt curve si nu as vrea sa aud asa ceva.Mi-am pus extensii albe de par de virgina africana la Geta Voinea sa fiu si eu o diva la bambu.Unghiile mele false pot fi folosite pe post de scarpinatoare dar din cauza rozului intens lumea cam fuge de ele.
Oricum, eu sunt o fata cu pretentii.Am botic si tzatzisoare noi ca i-am spus lu tati ca asa nu pot sa stau.Adica cum?eu sa nu pot macar un 120 la sutien?Cum sa am eu noroc la baieti?Ma dau cu gloss din ala fancy si pun mult ca sa par botoasa.
Tati e mare scula de bascula acolo la noi in comuna si nu trebuie decat sa ii spun ca am vazut niste pantofiori noi la Mihai (Albu pentru cine nu stie..noi ne tutuim.Mihaitza e tare dragut,e super tare si face si pantofi frumosi) si imediat vinde 2 vaci si imi trimite banii.Sunt singura la parinti si mami si tati mereu au spus ca nu tre sa stiu multa carte,frumoasa sa fiu si orice ar fi sa nu ma vand ieftin.Nu vorbesc cu orice fraier.Tre sa ai macar 2 Bemveuri si o vila la Snagov ca sa ma uit la tine.Am niste ochi superbi,de un albastru- lentila facute parca din pungi de cora.
Cand merg(mereu pe tocuri) ma misc ca o gazela:imi fatai curu in toate partile si ma uit in scarba ca si cum nimeni nu e mai tare ca mine.eu stiu ca sunt meseriasa si de asta nu pot sa fiu vazuta oricum si oriunde.Pana si hartia igienica o iau dă la Plazza.Imi duc existenta de parazit prin malluri si cafenele de fitze poate,poate dau si eu peste un Iri.Norocoasa 'dracu de Moni.E idolul meu.In fiecare zi ma antrenez la lamaie ca sa ajung exact ca ea.Sigur mai sunt bogatani si pentru mine.

Pe final te pusi.Ne vedem la o apa plata la Fratelli.da fata,am si eu permis de viaipi ca ma misc bine si stiu cu cine sa o dau in conversatii.Fii cuminte nebuno..pusi pusi

ps:astept commenturi p hi5.mi-am pus 30 de poze noi cu chiloteii mei roz cu pufulet.

11 comentarii:

Anonim spunea...

grrrrrr....kill the slut pardon blonda fitzoasa :-"

adinusa spunea...

foarte tare:)) mai ales aia cu vinde 2 vaci :))

ar16zpy spunea...

doamne cycy tu fatooooo.... te tzuc pe botic, da? ne intalnim maine sa dam o tura pe la bellagio ca poate ma da si pe mine Mutu o tura cu Bugatti... nu te sun eu fato ca mi-am pus acuma gel pe unghii si nu pot sa apas pe taste, am telefon cyclam sa stii! ma cauti tu, da? biiine...hai te-am pupat...hai...te pup...ai grija fato..pa

LuLu

Iohonney spunea...

draga LuLu,nu pot sa te sun ca nu am bani decat de un bip scurt.cauta un prost si suna-ma tu,fata..
pusi pusi..:D

Anonim spunea...

:))) sunteti dementiale. luati-ma si pe mine in apartament la voi :))
alex

Iohonney spunea...

noi chiar cautam un coleg..dar nu stiu care alex esti..:D

Anonim spunea...

peste 10 ani, unde vor fi 90% din cycy?

Iohonney spunea...

Cred ca vor fi casatorite a doua oara sau cu doi copii din flori dupa ele.fie dau lovitura,fie raman la fel de simpliste cum au fost mereu.mai niciuna nu va realiza cat greseste.

ar16zpy spunea...

CyCy... i-auzi fata ca vrea asta in apartament la noi... intreaba-l si tu daca are bugatti ca altfel mai cautam! Fata ce bine ca iesim in oras, imi iau pantofiorii noi cu toculetz ca poate agatzam si noi ceva! te pup dulce dulce de tot...

LuLutza ta

Anonim spunea...

anonimule, poate ai treaba pe alt blog prietene... io sunt nou coleg a lu lulu, se stie... jmekerii se cunoaste frate...

coco

Iohonney spunea...

ne pare foarte rau insa avem deja un coleg nou.il asteptam sa se mute cat de curand..:D..hello colegu