marți, 22 aprilie 2008

primul morcov

A venit primavara cu caldura si copaci infloriti,cu terase in parc si excursii la mare..vine vara bine imi pare..pacat ca incepe si sezonul de vanatoare de note in sesiune.
ASEul e o facultate cu renume insa asta e o declaratie veche.Nimic nu se mai face.te duci ca sa ajungi undeva si sa ai de unde pleca la suc.eu fac parte din categoria acelor paraziti numiti copiii care nu fac nimic productiv.Cum de 3 luni tot mi se pare ca sunt la inceput de semestru nu m-am sinchisit nici macar sa scutur de praf cursurile care se tot adunau clai peste gramada.Mereu traiam cu visul ca mai e mult pana la proiecte si teste.de examene nici nu se aducea vorba.
Momentul adevarului insa e foarte aproape.Am mai dat noi asa mici atentii dar nimic seminifcativ pana azi:partial la informatica economica.Profu e un tip tare spiritual la el in familie cu un simt al cuvantului si a metoforei iesite din comun.Se adreseaza dulce cu "honey" sau "iubita" si nu ezita sa te faca de toata cacaoa in fata intregii sali.E un ins distins care cred ca preda bine.
Eu si informatica insa suntem ca apa si uleiul:oricat ai incerca sa ne combini fugim una de alta ca de dracu.Incepe dom' profesor cu GB ,cu harduri si sloturi,cu pixeli si Html si din tot sufletul recunosc ca nu ma pasioneaza deloc.mai bine citesc despre chilotii presedintelui Ugandei.
Acum o saptamana ne anunta dansul ca va urma o minune :primul partial.Din ce?cum din ce?din tot.
Uite asa, cu morcovul de primavara prospat iesit, ia fata cartea de pe net si incepe sa citeasca.si chineza e mai usoara.Macar acolo am impresia ca sunt poze.Cu eforturi gigant am reusit sa trec ca voda prin loboda prin materie.Am dat testul..ce o fi o fi.
Multa sanatate si spor studentilor.incepe greul.

2 comentarii:

Anonim spunea...

iti uram o sesiune plina de surprize. NEPLACUTE!

Anonim spunea...

da ce te faci cand nu ai nici macar un curs, cand in 2 luni ai ajuns la fac de 2 ori, cand nu ai prezente si nici punctuletze in seminar? :D .... viata e roz :))