vineri, 20 iunie 2008

ai grija ce iti doresti

Ai grija ce iti doresti ca e posibil sa se intample.Asa am patit si eu.Pana acu cateva zile ma plangeam ca nimeni nu ma vrea(ca angajata) .In a doua zi de cautari totul s-a rezolvat.Am fost la inteviu de foarte dimineata.Era aproape de casa.Erau tineri.Era perfect.M-au luat.Trebuie sa precizez ca in timpul inteviului mi s-a urcat in cap pisica care isi duce veacul pe acolo pana i se gaseste un proprietar.Nu era destul ca eram eu emotionata.Sa incerci sa nu traspiri dupa ce ai ceva vietate in par nu e chiar asa usor.
Pana si raspunsul l-am primit repede.Eram in culmea extazului.E interesant,e de munca,e mult de invatat dar cred ca o sa imi placa si o sa imi prinda foarte bine.Problema e ca nu sunt obisnuita sa stau 8 ore intr-un loc,fara chiul,fara intarziat,fara" azi nu am chef si gata".Vin atat de obosita de adorm in tramvai.
Bine mai era la mama acasa,cu mancarica,cu masina de ici colo,cu liniste si pace si mai ales program de voie in vacanta.
De acum sunt om mare.Munca ,Munca si iar Munca.
Mi-e mai dor de acasa ca oricand.Hai sa ne vedem.

3 comentarii:

A-30-something spunea...

Felicitari pentru noul job si succes!

Anonim spunea...

mi dor di tini... am sa vin in bucuresti un "uichend" sa te ajut sa te relaxezi o tzara, ca nu stiu de ce, dar cred ca ai maaaare nevoie :*

Anonim spunea...

cristina a lu' boboc e anonima aia :))))