duminică, 15 iunie 2008

caut job

A trecut anul I.Ca o studenta model am zis sa stau axata pe facultate in primul an,ca nu e inca timpul sa imi caut de munca,am timp o viata sa muncesc.Zis si facut.
A trecut sesiunea si am inceput sa imi caut si eu usor usor un rost adica am inceput sa dau search pe ejobs la locuri de munca pentru studenti fara experienta.Da ati citit bine,NU AM EXPERIENTA.
Am fost la vreo 5 interviuri pentru posturi de secretara pentru ca trebuie sa incep de undeva.Cum nimeni nu ma vrea asa neexperimentata am zis ca poate in domeniul asta am sanse mai mari sa imi gasesc mai usor ceva de lucru.
La unu din interviuri am primit intrebarea :"E primul job?Adica nu stii sa faci nimic,nu-i asa?"Era o doamna foarte cocheta ,stilul pitzipoanca de Bamboo sau de Pacha ca aveau biroul exact langa.
"Fax nu stii sa folosesti,nici sa raspunzi la telefon..mda.Te sunam noi daca ne hotaram."Era mai mult decat clar ca vor mai suna cand vor zbura puii din reclama dar tonul ei ma dadea gata.
Tanti sa stii ca stiu sa raspund la telefon.Nu mi-ai trimis un porumbel mesager ca sa ma anunti sa vin la interviu si nici nu am venit cu trasura.Faxul ala nu cred ca e asa tehnologie complicata incat sa nu ma descurc daca imi arati odata.Nu cred ca imi prind urechile in el chiar asa de rau.
Propun ca noi,blestematii,cei fara experienta sa lucram unii la altii ca sa avem si noi ceva in CVuri sa nu mai rada lumea de noi.Ne luam si fax si telefon si invatam sa le folosim pe toate.
Toti angajatorii vor experienta si ii cred pe oameni,dar sa se gandeasca cineva si la noi, cei care vrem sa invatam.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Buna.

Daca esti interesata de un job de secretara, da-mi de stire si te pun in legatura cu o prietena de la HR-ul unei firme care cauta secretara.
Numele firmei nu ti-l pot spune aici.

Nu este necesar sa-mi publici comentariul.

Imi poti scrie / sau ma gasesti pe mess / pe xulescugicuta@yahoo.com

Mihai