sâmbătă, 28 iunie 2008

Jurnal de bord

Am obtinut ce am vrut,am gasit" comoara" pentru care am luptat insa nu era ce imi trebuia cu adevarat.M-am inselat.S-a mai intamplat.Am plecat de langa liniste si dragoste pentru 8 ore pe zi langa un aparat de aer conditionat in fata unui calculator.
Asa ca m- am hotarat sa las in urma dorintele de vara si am venit acasa.Asta va fi ultima vacanta in adevaratul sens al cuvantului scolaresc.De acum inainte vor fi 3 saptamani pe vara si una de craciun plus cele cateva zile libere de sarbatori.
Eu lupt pana la disperare pentru ceea ce vreau,ca o adevarata leoiaca daram tot ce sta in calea implinirii mele insa nu o data s-a intamplat sa lupt cu inversunare pentru ceva ce nu imi doresc si cand obtin acel lucru fac asemenea unui copil care se plictiseste de o jucarie in secunda 2 dupa ce a pus mana pe ea.
Cele mai mari poveri sunt nehotararea si impulsivitatea.Vreau totul ACUM.Nu suport amanarile si cu atat mai putin schimbarile bruste de plan.Sunt o full time maniaca cand vine vorba de facut planuri in cele mai mici detalii.Ma gandesc la toate cele negandite si vad deja desfasurarea logica a faptelor insa mai niciodata nu ies nici macar pe jumate cum as vrea.
Tot ce imi doresc acum e sa nu fac rau nimenui cu atitudinea mea de vant turbat.Sunt oameni in jur care merita liniste si dragoste.Sper sa le ofer pe amandoua exact asa cum ei isi doresc mai mult , fara sa devin altcineva pe drum.

Am venit acasa unde e inca primavara.

Un comentariu:

ar16zpy spunea...

Ti-am dat o leapsa! sa o onorezi inainte sa pleci :)