luni, 30 iunie 2008

raspuns la leapsa

Belle de Jour -"Aventurile intime ale unei prostituate de lux londoneze"

"-Deci ce vrei sa faci?
-Vreau sa fac dragoste cu tine.
-De genul celei cantate de Barry White?
-O,da.
Ne-am zvarcolit in cearsafuri timp de aproape o ora.Avea parul moale si des, si avea un miros usor metalic.
-Cum as putea sa te fac sa-ti dai drumul?
-E foarte complicat.Ar trebui sa stam aici toata noaptea.Nu-mi dau drumul cu clientii.Unele persoane nu saruta, ceea ce mi se pare o prostie.La urma urmei e vorba doar de niste buze.Dar orgasmele le pastrez pentru altcineva.Nici nu e greu.Niciodata nu am ajuns la orgasm prea usor."

Bine ca nu citeam "Sadomasocism pentru avansati" ca atunci era mai interesant .
Asta sigur o sa imi aduca niste cuvinte foarte atipice la cautari.Uite asa creste raitingul.:D

2 comentarii:

ar16zpy spunea...

Evident ca ti-am dat leapsa tie pentru ca stiam ce citesti. =))
E bun...e bun

Anonim spunea...

vezi ca e facut si serial. cauta pe isohunt sau torrentz secret diary of a call girl. e tres jolie :P