joi, 9 iulie 2009

Cea mai noua pasiune

Pentru a demostra firea influientabila si dependenta a tinerei de fata voi folosi inductia matematica.

Ipoteza: Ai cont de Hi5 si esti dependenta
Pentru HI5+Facebook, cand n tinde la un numar de peste 5 conturi se va crea aceeasi depenta.

Recunosc cu nonsalanta si fara sa ma simt complexata in nici un fel in inca mai sunt un mare copil si am momente in care retraiesc totul ca la 15-16 ani. Cel mai recent exemplu e Facebook. Aveam eu un cont de acum vreun an si ceva insa era in totalitate inactiv, fiind si pe vechea adresa de mail. De cand cu plecarea de meleaguri de 1001 de nopti de poveste am fost nevoita sa il renasc din vechiul id si sa il fac parte activa macar pentru o scurta perioada de timp cat stabilim contact cu cei ce i-am lasat in urma.
Zis si facut. Umblat la setari, schimbat adresa de mail, redirectionat mesaje si toate cele. Si uite asa usor usor a inceput dependenta..: cine ce a mai facut, cine cui si cum a zis, cine mai e prieten cu prietenul prietenului meu si asa mai departe. Nu era de ajuns ca inca mai am contul de HI5 la care incerc sa ma conving ca ar fi cat de curand momentul sa renunt, acum a mai aparut si tarasenia asta in history si nu prea da semne ca vrea sa iasa.

Si uite cat de usor ma atasez de ceva nou si shinny, ca un strutz de un cercel lucios.

q.e.d

Disclaimer: a trecut ceva de cand nu am mai folosit inductia si chiar si asa imi cer scuze oficial Preamaritului Ganga pentru blasfemia care am produs-o azi. Acesta este un paflet trebuie luat ca atare.

Niciun comentariu: