marți, 21 iulie 2009

Vai de picioare

Pentru ca uneori imi place sa imi deplang soarta cruda azi voi aborda subiectul "picioare".

Glezne
extrem de sensibile. Daca alerg sau topai am impresia ca mi se rupe tot ce se poate rupe pe dinauntru. Dureri crunte si imobilizare la pat dupa orice tentativa mai serioasa de sport agitat. Am ajuns sa ma tem de un amarat de stepper.
Bataturi. Toti ne chinuim dar eu fac bataturi si de la papucii de casa aia cei mai pufosi. Exagerez acum insa in realitate am trait si experienta unei veri in gumari pentru ca erau singurii care nu imi faceau rani, gumari care au fost purtati la un moment dat chiar si la propriul majorat asortati la rochie. Deci e chiar foarte grav.
Picioare umflate/congelate. Zici ca am 3 litri de apa depozitati in mod constant in zona periferica . Pe cat se umfla la caldura pe atat sunt de inghetate la cea mai mica urma de racoare.

Si mereu apare usa in degetul mic, scaunul trantit peste degetul mare, trecut cu roata de la scaun peste toate degetele. Cum se poate sa induri atata chin???

4 comentarii:

copilul marii spunea...

sigur ar mai fi si unghia care cade pentru ca o tanti cat casa poporului te-a calcat pe piciorele a caror pedichiura doar ce ti-ai facut-o, apoi vanataile ce apar din te miri ce accident casnic minor, de genul m-am lovit in perna din fulgi a lu mama

Iohonney spunea...

LOGIC..plus intepaturile din talpa cu o firmitura, alergia la plasturi de la folosirea in exces.. mereu se pot gasi probleme cand vine vorba de picioare :((((

Unknown spunea...

esti "indrago" pisi??? ca altfel nu-mi explic de ce iti plesnesti degetele de fel de fel de obiecte :P

Iohonney spunea...

:)))..cine mai stie.poate!?