marți, 28 iulie 2009

Maine e zi mare

Maine e ziua mea. 21 de ani. Pot sa beau in America. Aici pot sa beau de ceva timp. Si uite care e prima problema pe ordinea zilei cand vine vorba de 21 de ani :D . Eu sunt obsedata de timp. Mi-e frica ca o sa imbatranesc mai ceva ca de bau bau cand eram mica. Nu e inca momentul sa imi fac griji dar nu ma pot abtine. In cativa ani o sa ma marit(cativa mai multi) si o sa am copii (preferabil 2, un baiat Luca/ Tudor/Mihnea etc si o fetita mai mica Amelia pe care o sa ii ador ) si o sa fiu femeie la casa mea. O sa am griji de mamica si sotie, nu de pustoaica fara obligatii serioase.
Si totusi fac doar 21 de ani si ma sperie crunt. Simt ca sunt inca prea copil pentru 21 de ani. De ce nu se da un test psihologic ca la scoala de soferi ca sa iti determine adevarata varsta si aia sa fie.

Diseara trebuie sa marchez acest eveniment si inca nu m-am hotarat cum:ori o sampanie in fata Casei Poporului ori 21 de beri saptamana intreaga. Alte sugestii sunt bineprimite.

Va pup si sa nu va puna dracu sa uitati :)

3 comentarii:

Anonim spunea...

i vote for sampanie:)
adriana

pitulica blonda spunea...

mda...mai bine o sampanie ca nu as vrea sa te plangi de mahmureala provocata de cele 21 de beri!

Anonim spunea...

poate o sampanie cu o miniprajiturica la Arcul de Triumf