duminică, 27 ianuarie 2008

cavalerii

Traiesc cu teama ca am facut o discriminare grosolana..bietii mei pietzari cred k se simti raniti.i-am bagat cu toti intr-o oala desi unii poate chiar freaca duda ca sa ii faca luciu sa se vanda mai bine fara a avea nici o conotatie.
Am onoarea de a vedea comportamentul unor animale.le analizez instinctele aproape in fiecare saptamana.actioneaza in gasca ca e mai simplu.te inconjoara si incep sa se dea barbati cizelati.unii chiar incearca.iti vorbesc frumos.iti spun ca vor sa te cunoasca mai bine dar inainte de toate te intreaba daca ai prieten,nu de alta dar nu au uitat ca bataia doare.care mai de care sta mai umflat, ca niste curci care se cearta.isi etaleaza frezele gelate considerandu-se atat de irezistibili incat nu mai au nevoie de dush si deodorant.astia deja intra in alta categorie.astia is libidinosii pe care numai cat ii vezi iti dai seama ai cui ochi te gadileau in decolteu.nu se jeneaza sa para ca de fapt nu se uita.nu.chiar din contra.daca e unul mai norocos si e mai inalt sta si se holbeaza ca la un televizor.degeba asteapta sa se schimbe programul.cei care nu sunt atat de norocosi in general au inaltimea "ideala" si nu tre sa faca altceva decat sa se uite drept in fata.daca s-ar impiedica ar crede ca au ajuns in rai.
sa spunem ca studentia e grea.studentul simte nevoia sa se destinda.bea bine bine si il ia curajul pe sus si nu mai e constient de ceea ce face.poate sunt rea dar eu nu ii inteleg pe cei care desi realizeaza ca au sanse mai mari sa castige la loto decat sa sarute o fata,totusi insista.incercarea moarte n-are ar spune unii.poate.cine stie?daca o tipa a refuzat unul de 100 de ori mai dragut si mai carismatic ca tine,tu care ai vazut sani numai pe monitor de ai urmele de degetele de nici Pronto nu le mai poate da jos..ce te face sa crezi ce tu ai sanse mai bune?si daca totusi esti refuzat,ce te face sa revii?masochist?poate...
dar simt ca inca mai exclud categorii serioase.nu sunt pietzari, nici oameni neingrijiti sau prost imbracati.arata normal dar se poarta tampeste.ce te face sa crezi ca daca urlii dupa ea pe strada ca e buna, cand vorbesti la telefon cu nevasta si copiii sau mai stiu eu cine ,chiar ai o sansa sa te bage in seama vreodata?nu se mai poarta complimentele?e mai tentant sa zici "fa ce ti-as face?" decat sa zambesti? sa zicem ca simti nevoia totusi sa spui ceva..da spune si tu de bine.de sanatate nu de scene gretoase pe care le-ai vazut la teveu.
ajunsa in acest punct realizez ca trebuie sa ma confesez ca am avut deosebita onoare de al intalni pe "macho man de 55".la inceput am zis ca mi se pare ca vorbeste cu mine,ca mi se pare ca imi face semne cand vorbeam cu mama la telefon,dar nu.nu puteam sa ma insel mai mult.omul isi traia pasiunea in tramvai cu mana pe ce avea mai mic.tramvaiul plin:copii, femei,barbati,batrani si babe.nimeni nu zicea nimic.i-am cazut cu troc stimabilului si am coborat la aceeasi statie.la semafor deja eram vanata la fata.imi povestea cu ardoare cum ma pune,cum ma face,ce fac eu,de unde si de ce ma ia,toate fanteziile lui bolnave erau insirate langa copii, femei,barbati,batrani si babe.nimeni nu zicea nimic.incepuse chiar sa imi fie frica.asemenea bolnavi nu mai intalnisem.slava domnului dar cred ca pana s-a facut verde a atins apogeul in ditamai intersectia si m-a lasat cu ale mele.doua zile am avut in minte numai jegul de pe fata lui.
din pacate nu e singurul exemplu si nici nu sunt singura care are de spus povesti de groaza.
Tuturor barbatilor care se cred masculi feroce daca te ameninta cu un sex oral in mijlocul stazii, celor care te alina dulce cu apelative gentile gen "esti buna gagico, da ce cur ai fa, ce ti-as da" , celor care se freaca de tine in mijloacele de trasport in comun sau doar te fluiera pe strada le urez multa sanatate mintala,fericire si cat mai mult spor la maini in propria lor intiminate.nici una nu e impresionata de voi....

2 comentarii:

Anonim spunea...

Punct tintit punct lovit!Ai exprimat o stare de fapt cu multa ironie si umor.Ai talent sa stii! Imi place foarte mult cum scrii astept in continuare noi posturi!Spor!:-*

Iohonney spunea...

multumesc foarte mult pentru apreciere..