joi, 31 ianuarie 2008

mi-e dor

mi-e dor sa fiu iar copil si sa ma bucur ca vine mos craciun.vreau sa cred iar k numarul de pe cutia de patofi in care am gasit pasusa mea sub pom e a lui si vreau sa cred ca daca il sun imi va raspunde.
mi-e dor sa am 15 ani si sa vizez cu ochii deschisi cum ar fi sa fiu mare.nu ca acum as fi.mi-e dor sa te sarut pe nas pe malul unei ape pricajite si sa cred k am gasit barbatul vietii mele.mi-e dor sa te tin de mana cand ma uit la luna si imi spui ca ma iubesti.mai vreau sa merg pentru prima data la mare doar cu prietenii si sa ma simt libera langa tine.mai vreau sa vad un episod din Friends ca mereu ma fac sa rad. vreau sa ma tii de mana pana adorm cu spatele la tine si sa ma trezesc in bratele tale spunanad ca te iubesc..buna dimineata.mi-e dor sa te trezesc sa te vad cum arati .ai ochii cei mai limpezi.
mi-e dor sa astept un beep de la tine sa stiu k te gandesti la mine..la fix daca se poate.imi da fiori.mi-e dor sa te astept in fata blocului ,in parc,la mall.mai vreau sa gust din ciorba aia cu dragoste. mai vreau o felie de tort sau un sandwich.
mai vreau sa invat langa tine.era mai usor.vreau sa iti dau mesaj de noapte buna si de buna dimineatza soare.mereu dormi mai mult ca mine.
ia-ma de mana si hai sa dansam..aici..acum..nu ne vede nimeni.
astept sa imi dai martisorul..mesajul nu pot sa il pun in piept.sa imi iei zambile sau lacramioare.stii doar ca imi plac cel mai mult.vino mai aproape ca nu te mai vad..

2 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Once-upon-a-time spunea...

am ceva relativ asemanator scris ...:)
trist , dar adevarat ?!