duminică, 27 ianuarie 2008

we love mate

M-am desprins cu greu de la tocit fomulele in chineza de la mate.era atat de palpitant.imi tremura inima de emotie numai cat ma gandeam la teorema lui bernoulli..cei care nu ma inteleg sa nu se teama.am vazut titlul asta p un curs.mi-e frica sa ma mai uit inca o data sa nu raman cu fata ca in "The ring".o fi frumoasa matematica pentru cei care o inteleg.pentru ceilalti e o limba moarta,mai moarta decat latina chiar.nimic nu are sens.multe semne pe care nimeni nu le intelege.nici nu mai stii daca e un simbol matematic pe foi sau daca e o urma de pix care s-a scurs sau daca nu cumva colega desena pe hartii in timp ce tu visai la nemurirea sufletului sau la masacrarea profesorului.trist dar adevarat.ajungi sa urasti un om pentru simplul motiv ca a ales sa isi impartaseasca cunostitele cu tine,ca vrea sa iti lumineze mintea cu adevarata valoare aratand ca lumea in care traim e prea constransa de reguli si limite...deja cred k am luat-o razna..repet:trist dar adevarat.

Un comentariu:

Anonim spunea...

we don't love mate! mate iz ivil...pure ivil i tell you!! nu de alta dar deja delirez de la ea. e placut sa stii ca mai sunt altii in aceeasi oala cu tine si fierbeti la comun in aceeasi supa chinezeasca, dar eu zic ca pana ajungem sa ne intrebam ce e cu epsilonul ala intors care de fapt e un 3 mai avem...pana atunci sa revenim la satanista mate.