miercuri, 30 ianuarie 2008

portocala portocalie

am avut o problema cu telefonul meu si dupa ce am stat intr-o seara 2 ore la taclale cu robotul de la orange m-am hotarat ca e cel mai bine sa merg la sediu avand in vedere ca nu era prea mare efortul de a cobori din bloc.locul arata bine.era mare,mult spatiu si putini oameni care misunau.la un birou erau 2 domnisoare foarte dragute.ma intreaba una ce problema am ,vorbesc 5 minute si imi spune senin ca va veni colega.vine colega,fac pe papagalul adica repet problema cu toate detaliile spumoase.cu ochiul din tampla ma uitam in jur.pe peretele din fata erau 3 ceasuri.unu cu londra.al doilea cu paris iar al 3lea cu capitala lumii "pantelimon".ca si cand numai in pantelimon era 14:12.daca eram in alt cartier era alta ora.sigur.nici nu mai zic in alt oras.au vrut sa sa faca ceva dar nu le-a prea iesit.langa,4 pupitre ciudate.era ca niste chestii care ieseau din podea,total nelalocul lor.la fiecare ciupercuta erau cate un angajat orange si cate un client sau 2(dupa caz).angajatii care mai de care mai interesanti.era unul de ziceai k e mos craciun si in loc de burta are jeleu.tricoul portocaliu era total neincapator.ii ieseau toate peste tot.langa el,era un tip inalt,dragut,parea genu care poate sa iti rezolve toate problemele,chiar si alea sentimeltale.vobea atat de calm si frumos cu doamna din fata lui incat imi venea sa il duc la mama acasa.
completez cererea.vine o semichelie care imi ajungea pana sub barbie si imi spune sa merg dupa el in birou.biroul era o alta ciupercuta.una mai latita de era loc de 3 persoane.eram atat de revoltata ca din toti angajatii de acolo chiar cu cheliutza trebuia eu sa ma conversez. nervoasa , ma tot jucam cu telefonul si injuram si tehnologia si portocala,sta-le-ar in cat reteaua sa le stea.eu eram pozitionata in mijlocul ciupercii,intre 4 barbati si cheliutza.
in dreapta un om de afaceri,parea ocupat.avea increderea de sine a unui proprietar de super masina si mega femeie.ce sa mai...mascul feroce.povestea cu tipul din fata lui(angajat orange) despre nush ce telefon care oricum cred ca ar fi costat cat toata chiria pe un an..categorie grea.as fi cascat gura la ei ca cheliutza ma plictisea.dar cum sa te uiti ca prostu la un perete gol ca sa para ca de fapt nu te uiti.mai trageam si eu cu ce puteam.
in stanga era un nene cu negru sub unghie.neinteresant.ce mi-a atras atentia era un pierce in urechea colegului lu' cheliutza.toti ceilalti din gask portocalie aveau ceva interesant si mie mi l-au plasat pe cheliutza care avea si o fata de ziceai ca mananca lamaie si simte gust dulce.
imi da o copie a cererii si bloboroseste ceva putin mai tare decat daca ar fi zis in gand.vocea mea a suferit modificari serioase din cauza unei raceli si acum rad ca un bass.am fost nevoita sa il rog sa repete.la "poftimul" meu au tremurat geamurile de la casa.copiii au inceut sa planga.babele ziceau ca vine sfarsitul lumii.toate munca mea in care am vrut sa vorbesc in soapta s-a dus pe apa sambetei.cheliutza si-a luat revansa.toti dintre cei 4 barbati au ramas socati.parca toti isi dregeau vocea sa vada e vreunul mai bun ca mine.
mi-am luat copia scrisului meu oribil si injurand in gand am plecat.cica ma suna ei.ihim...

Un comentariu:

Anonim spunea...

să ne spui dacă te sună
ps: ce aproape stai :)