miercuri, 30 ianuarie 2008

pantofii cenusaresei

unul din multele mele defecte este ca de fiecare data cand nu am ocupatie incep sa analizez tinutele doamnelor si domnisoarelor din jurul meu.cum merg destul de des cu tramvaiul,autobuzul sau metroul am destul timp liber in care ochii mi se tot plimba.mai vad o geanta care imi place,un fard mai interesant,mai critic un blug..tampenii de-ale femeilor.asa cum barbatii analizeaza formele,noi pe langa asta incercam sa ne dam cu parerea si despre gusturile lor in materie vestimentara.
intr-o dimineatza pe cand eram la metrou vad minunatia minunatiilor.cei mai urati pantofi pe care i-am vazut vreodata.erau atat de urati incat atunci cand i-am vazut m-am strambat.din vasta mea experienta de analizat kkturi prin magazine pot spune ca am vazut multe la viata mea,dar aia intreceau orice limita a bunului simt.ma tem ca o sa am cosmaruri,ca o sa ii vad prin jur,ca o sa visez ca sunt incaltata cu ei.
forma de mult iesita din moda,cu varful ascutit ca de aladin sau de pasa-hassan.era de un maro cacaniu de nu stiai daca is murdari sau asa arata ei de fapt.cea mai prosta imitatie de piele intoarsa:o combinatie intre catifea ieftina si blana de vagabond tunsa.oribil. ma uitam socata. macar daca ar fi fost simpli.dar nu..niste flori bej sau alb murdar sau maro decolorat impanzeau tot pantoful .parca era un mucegai care tot crestea unde nimeni nu il vrea.erau cu talpa ortopedica si totusi de la spate ai fi zis ca sunt cu toc pentru simplul motiv ca plsaticul din acea zona era foarte ingust.ma uitam ca la un dezastru al naturii si ma intrebam cum cineva a putut face asa ceva.ce era si mai trist e ca cineva ii purta.

Niciun comentariu: