joi, 24 ianuarie 2008

la piata

Jur ca o sa mor de plictiseala..casti nu port deja prin Bucuresti de teama sa nu ajung pe parbrizu cuiva...si asa sunt surda..nu mai am nevoie de nici un ajutor ca sa fiu ametita si prost amplasata in spatiu...imi reuseste deja prea bine..dar sa revin la boala mea...cred k e incurabila...sau daca are vreun tratament e prost...ca tot imi revine ca o iritatie...de fiecare data din ce in ce mai grav...ce e cel mai interesant e ca ma plictisesc cand am treaba(adik sa invat ca alta treaba serioasa nu am)...ma trezesc tarziu ca ma culc tarziu...ma culc tarziu ca dorm toata ziua..naiba ma mai intelege...oricum tind sa cred k starea asta de plictiseala e in stransa legatura cu zilele petrecute in casa cu foile pe genunchi si cu privirea oriunde numai nu il ele...deja stiu fiecare defect al perdelelor...le stiu cum stau normal...cand le muta cineva din loc...imi dau seama cred si cate muste s-au kkt p ele de acum..
ma stiu deja pietzarii..baieti buni de bucuresti...manierati si binevoitori...auzi fata,papushe,gagica sau preferata femeilor...pasarica...nu am pene si nici nu am mai ciripit ..poate vad ei mai mult in mine.. chestii de genu in loc de" buna ziua cu ce va putem ajuta"...am ajuns ca pensionarii..sa ies din casa pana la piata...mereu suntem la cura dar motivul principal al iesirii este achizitionarea unei prajituri imense care peste toate mai are si un tzumbushluc cu caralem si frisca pe interior..
mereu incep cu tzumbushlucu ca e asa de mare prajitura aia ca ma gandesc ca n-o sa mai pot sa il savurez mai bine ca la inceput..fac economie deci stiu cum e cu ultilitatea marginala..
sa revenim la piata..mie imi place...e locul in care imi simt capul gol..ma simt atat de relaxata acolo.nu ma gandesc decat unde am portofelul si telefonul..stau cu mana pe toate buzunarele si mai am putin si imi tin geanta la gat. ...ma mai dor urechile de la dezacorduri dar imi trece..m-as duce intr-o zi cu un scaun pescaresc ca am inteles ca sunt la oferta..:D..doar sa vad lumea..fiecare cate un caracter ca din desene animate..din alea bolnave cum is astea noi..astea cu care o sa ne creasca copii..o sa fie niste denaturati....
azi eu si colega am fost confundate cu niste "cantaretze" de pe taraf.."exact ca fetele alea doua de pe taraf sunteti..una blonda si una bruneta.."..m-am simtit magulita..ce sa mai..imi venea sa plec fara prajituara aproape..nu m-a lasat sufletul totusi..
piata=loc de intalnire a cererii si al ofertei..nu de alta dar maine scap sigur de un morcov mare..nu e loc de vrajeala..de cocleala..sau cum s-o mai zice ..e locul de unde ma duc sa imi iau ceva de mancare avand pe sub geaca bluza de pijama..nu ma duc sa caut complimente..daca tot vrea sa imi faca o bucurie sa imi faca niste reduceri...fereasca dumnezeu sa te duci in piata cand vii de undeva si esti mai acatarii imbracata..fereasca dumnezeu..

Niciun comentariu: