vineri, 25 ianuarie 2008

moldovencele de la metrou

Azi ....o zi superba de examen...ma trezesc cu 3 ore inainte sa fiu prima la colacii din cozile cainilor din fata facultatii..nu de alta dar data trecuta am riscat sa pic din cauza traficului...doar zicea profa de drept ca traficul are ceva cu dansa....afara era soare..dar pe cat de soare pe atat de frig...eu normal racita...nu are farmec daca urc la metrou sau intr-un magazin unde e caldura si nu imi curge nasu...as fi ca toti ceilati...banal..sanatos...nu e trendy....
mirata...nu mai era noroi...adik in sfarsit n-o sa mai ajung acasa cu noroi din talpa pana in freza...
vine 330 dupa ce deja nu imi mai simteam instrumentu de scris(mana adik:P)..urc...imi era dor sa merg pana la facultate...imi era dor sa ies din casa cred...k nici dorul facultatii nu l-am dus si nici al profilor.....calc p unu pe picior...altu ma impinge...farmecul RATB-ului...ajung cu o ora jumate inainte...sa nu care cumva sa se raceasca colacii..
In fata mea cand sa ies de la metrou se invesc 2 zane..doua prezente de neuitat...o blonda si o bruneta...asa k pe taraf cum zicea domnisoara de la prajiturarie...
BRUNETA:arata bine din spate...nu e frumos sa minti...blugi negri mulati pe toate cele bombate..geaca scurta asortata, cu rinichii la vedere..blanitze...puffuri.. toate alea...parea "buna"
...domnisoara intoarce suav privirea cu tot cu fata ca si cand ar fi dat vantul la o parte cu fondul de ten de titan...intins cu shpaclu..gros de 2 degete de muncitor necalificat...efectul de masca cu cearcane...dracu mai stie ce culoare are fata ei de fapt...poti sa te uiti la mainile cu unghii false de juma' de metru vopsite in culori stridente..cu strasuri si sclipici destul cat sa acopere culoarea...ailainărul era intins pe toata fata ...era si prost... si prost aplicat...simplitatea nu se poarta la ea in sat..se poarta fadurile curcubeu..e fency asa...;)
BLONDA:ea era mai durdulie...nu o critic pentru asta..fereasca dumnezeu k si la mine a dat mai mult decat mi-ar trebui...asortata toata si ea..geaca alb-murdar cu "iegări" maronii...o avantajau din plop si plopu departe...botinele sunt foarte la moda...dar cand tocul tremura sub propria greutate nu da chiar bine...abia se mai tinea saracu...jur ca ti se facea si mila...pulpele se revarsau din "iegării" extramegahipersuper intinsi...dar nu e vina fetei.. a incercat cu ce a putut sa fie si ea in pas cu moda...de aproape de vedeau extensille de plastic...aratau de parca era puse cu un colt din punga primita gratis de la magazinu din colt si o bucatica de sarma ...fiecare in parte...asta era nemachiata deci mai putin despre capitolul make-up...oricum dupa cum se misca se credea o diva...un fotomodel intr-un corp nepotrivit...
Amandua fluturau din fund de parca ar fi dat bine la public...cred k aveau maruntis in buzunare si le placea sa auda galagie...sau o fi ritmul de pe taraf.??....cine mai stie.?..
Am totusi deosebita onoare de a le auzi graiul dulce..."auzi fatî...eu nu shtiu ci dracu o sî fac cî eu nu prea am venit pi la ori...sî mor eu fatî...nu stiu dacî o sî trec.."..."taci fatî..crez cî eu am venit...trecim noi cumva"..
da ..oroare..cele doua tzoampe erau de undeva din Moldova....cine s-ar fi mirat in Bucuresti???...uite inca 2 proaste...si curve...betzive nu pareau dar oricum nu bag mana in foc...
ma mai intreb de ce ma injura lumea pe strada ca is moldoveanca...de ce se uita la mine ca la nave spatiale cand vorbesc cu cineva la telefon sau cand ma conversez cu cineva pe undeva.... eu zic ca unele chiar isi merita apelativele dar nu pentru ca sunt moldovence ci pentru ca sunt pur si simplu prea proaste si prea lipsite de bun gust....
...femeile astea...cine le mai intelege

5 comentarii:

Cyupa spunea...

Si de asta ti-e rusine ca esti moldoveanca? La urma urmei gusturile nu se discuta, si eu sunt moldovean si nu mi-a fost niciodata rusine ca vreun "consatean" de-al meu, cum le place celor ce li s-a urcat aerul mai caldut de la sud la cap, a facut ce-a facut, sau mai stiu eu. E problema lui si trebuie sa se ordoneze singur daca considera ca trebuie sa o faca. La urma urmei nu suntem chiar asa de rau vorbiti, este si un banc: "Din ce-i facuta bomba atomica? - Din olteni si moldoveni... - de ce!? - Olteni-s prosti de bubuie si moldovenilor le scapara mintea ;))

Bafta cu blogul! Chiar vroiam sa vad ce subiecte tratezi.

Iohonney spunea...

rusine nu imi e ca daca mi-ar fi fost nu as fi vorbit aici mai moldoveneste ca acasa..cine ma crede altfel decat cum sunt nu ma cunoaste...parerile stiu ca sunt impartite..si oricum fetle erau un exmplu negativ de oriunde ar fi fost..

multumesc pt urari si sper sa citesti cu placere ce imi mai debiteaza mie mintea(ca sa nu zic fatî..:D)

Cyupa spunea...

Astept sa curga :))

Anonim spunea...

:)) tarisor

Anonim spunea...

prea jmecher :) :*