joi, 14 februarie 2008

aerobic

dupa indelungi discutii cu fetele ,cure de slabire complet si irevocabil esuate ne-am hotarat sa mergem la sala:aerobic - cica slabesti mai mult si se modeleaza corpul mai bine.trasul de fiare face muschi iar gamba mea de fotbalista retrasa din activitatea sportiva nu mai are nevoie de o marime mai mare.zis si facut.cautam noi pe net o sala cat de cat aproape ,gasim ceva care ne convine ,facem abomanent.din experianta mea (nu prea vasta) de la aerobic deja ma asteptam la o bucatica de fata care e cat un picior de al meu dar care zici ca e din reclama duracell sau ca bea cola in loc de apa.te iau usor la inceput cu miscari de cap si din umeri dar deja dupa 5 minute de tzopait pe acolo arat ca o rosie,parul imi sta ca un permanent nereusit sau ca o casca tip Beatles.inima imi bate in gura si picioarele intra pe vibratii.e semn k nu prea stau bine la capitolul conditie fizica.daca rasul sau mancatul ar fi considerate sporturi as fi campioana dar din pacate ink nu.mai e timp.ma antrenez din greu.
prima sedinta nu parea chiar atat de periculoasa pana cand a doua zi am realizat k am ambele picioare anchilozate,mainile nu se mai ridica mai sus de nivelul coatelor iar a-ti lua o bluza pe tine devine o activitate complexa care necesita eforturi intense.incepi sa transpiri ,injuri..cand pe aia ,cand pe tine ca ai ajuns mai rau ca o baba.te gandesti cu jale la batranete.tot corpul te doare si muschii iti tremura ca si cand ai fi facut mii de abdomene,genoflexiuni,flotari..etc.
terminam cu greu ora de chin platit si ne indreptam spre casa.si betivii arata mai bine.rosii la fata si cu mersu leganat,radem de noi.pentru cei care ne vad pe strada imbracate ciudat,va rugam sa nu ne oferiti ajutor,ne descurcam si singure.fiecare cu chinuirile ei.maine ma gandesc sa ma rostogolesc pe covor in loc de masaj.poate poate mai trec durerile.sa speram ca merita tot efortul..

Un comentariu:

Anonim spunea...

iti trebuie o frectie dupa si niste aspirina sau paracetamol si trece mai usor ;)