luni, 4 februarie 2008

plec

plec maine din bucuresti.ma duc acasa unde miroase a aer proaspat si ciorba de'a lu mama.din aia cu legume,nu supa instant.abia astept sa merg cu autobuzul doar cateva statii si sa ajung mai oriunde in 15-20 de minute.o sa merg la "mol" ca asa e trendy.o sa ma coafez inainte ca altfel nu se poate.o sa imi iau tocuri sa fiu sigura ca sunt la inaltime si o sa merg intr-o cafenea de fitze...:D.nici eu nu stiu daca glumesc sau nu.imi e dor de oraselul mic din Moldova,de oamenii pe care ii cunosc doar din privire.abia astept sa merg "pe centru" .sa fie soare atat imi doresc.sa ma uit in jur si sa zambesc,analizand pe fiecare in parte.stiu ca o sa imi tin mana pe geanta chiar si in casa fiind atenta la buzunare.o sa vorbesc pe strada si nimeni nu se va uita ciudat.vorbim toti o limba dulce moldoveneasca.ne vedem in cateva zile

3 comentarii:

Anonim spunea...

pai du-te fa acasa si ramai acolo cu ciorba dinaia cu legume.

Anonim spunea...

f interesant comentariul tau..inteligent nu am ce zice..cat despre apelativul "fa" citeste un post mai vechi ca nu as vrea sa ma repet...

Anonim spunea...

ti aștepăm fătuco :P