joi, 21 februarie 2008

frezatii

dom'le eu nu suport baietii mai frezati si aranjati ca mine.mor cand ii vad cu parul intins cu placa.au 3 fire de par de cativa cm dar au grija sa fie bine intins astfel incat sa ii cada pleata intentionat lasata mai lunga p un ochi.mooooooorrrrrrrr.sigur au cateva suvite vopsite in culori tari,rar vezi cate unul care sa nu fie perfect stilizat.la spate e mai lung ca e mai smecher asa.slava domnului ca isi spala parul .suvitele sunt facute astfel incat sa fie in ton cu chilotii la vedere.neaparat la vedere ca blugii se poarta cu talie joasa.cureua e cu desene punk sau cu naiba mai stie ce dar nu asta e important ci pozitia pe solduri a la Shakira...mi se pune pata cand ii vad p strada p un ger de iti cad urechile sau p o mocirla de inoti pana la metrou, cu tenisi in picioare.neaparat colorati.din aia aveam cand eram mica.ma incaltam cu ei la joaca ca erau cei mai rai papuci.is toti asortati cu sapca pusa usor in varful capului indreptata ba pe staga,ba pe dreapta in functie de pierce si cu hanoracul cu acelasi imprimeu de te dor ochii 2 ore dupa ce il vezi.trendy dom'le.au pierceuri oriunde e un pic de carne libera.nu pricep rolul pierceului in locul alunitei lu Cindy.nu se mai poarta modelul cu dermatograf,dar chiar sa te gauresti asa.bine zicea tata ca mi le scoate cu patentu daca mi le vede ca daca nu era el acu cred k eram k stropitoarea la cate idei destepte mi-au trecut mie prin minte.
sa revenim la "barbatul ideal".nu are cur in pantaloni.neaparat.nici macar o urma fina.e o gaura in loc.poarta la gumari peste 44 ca sa arate ca snoopy.ori are blugi largi k sa scoata in evidenta cat de slab e ori din aia mulati ca de fete.atat de aproape cat si de la distanta arata ca un papagal.oricum piesa re rezistenta e esarfa colorata infasurata in jurul gatului pana gand nu se mai poate.ochelarii de soare sunt din aia tip Top Gun.aia imi plac.macar atat ca saracii baieti ar fi crezut k am ceva cu ei.
toti prietenii lor arata la fel.care de care mai frezat,mai colorat si mai atent la detalii inutile.ma intreb daca nu o fi gay?doar ma intreb..

Niciun comentariu: