luni, 25 februarie 2008

a venit primavara

nici nu mai conteaza cum te simti.e de ajuns sa iesi putin afara si e clar ca va fi o zi buna orice s-ar intampla.nu mai ai cum sa cazi pe gheata.nu iti mai ingheata degetele pe bara de la tramvai.pana si in metrou lumea mi se pare ca arata mai bine.miroase a primavara peste tot.mi s-au urcat hormonii fericirii la cap si sunt toata numai zambet.daca va zambesc pe strada sa nu va uitati urat.nu e vina mea jur.eu as fi vrut sa fiu a dracu,sa am moaca aia de parca mananc lamaie si simt gust dulce in gura dar nu pot.am alaturi de mine oameni extraordinari care ma fac sa fiu fericita,am parinti minunati pe care ii iubesc enorm si am oameni in suflet care desi nu sunt aproape fizic ii simt mereu langa mine.
de mult nu am mai fost in parc ca mi se parea as ade departe..mare greseala.am fost zilele trecute in Cismigiu si de mult nu m-am mai bucurat de un lucru atat de marunt.erau copii in jur si imi era frica sa nu imi iau o minge in figura dar ce mai conta.m-am asezat batraneste pe o banca si ma uitam in jur.era superb.de vis.era ca o dimineata in care chiar te trezeai.nu mai stateam cu ochii inchisi de lene.acum chiar vedeam ce e in jurul meu.
chiar si in seara asta inainte sa mergem la aerobic ne uitam toate cele 3 mandre de pe terasa de la penthouseul-ul ,proprietate inchiriata, din Pantelimon la apus.ori is eu bolnava de o stare prea buna ori chiar e frumos.sper ca nimic sa nu imi strice starea de bine..primavara te asteptam de mult.sa mai stai..

Niciun comentariu: