marți, 19 februarie 2008

la gara

draga noastra colega de apartament ne-a rugat sa venim sa o intampinam la gara.ajungea duminica seara tarziu si se cam temea sa mearga singura.pentru ca e colega noastra draga nu puteam sa o refuzam.trenul ajugea la 22:30 iar noi ca niste colege foarte punctuale ce suntem am inceput sa ne imbracam de pe la 20:30 sa fim sigure ca avem timp,de parca cine stie unde am fi mers.mi-am luat o bucatica de geaca pe mine si niste pantaloni cu vant prin ei.am tras repede hainele pe noi si ne-am uitat speriate la ceas k era fara 10 si noi ink nu plecaseram de la locuinta din pantelimon.ne grabim pe gheata si mergeam una langa alta de parca ar fi existat ramasite de morcovi din sesiune.toata lumea cred k stie mersul ala ghebos cu mainile stranse pumn pe un ger care simti k te omoara.alergam pe gheata sa nu pierdem autobuzul pentru k nu voiam care cumva sa intarziem .abia in autobuz am realizat ca era 20:55 si nu 21:55,miracol care insemna ca am reusit sa plecam cu o ora jumatate inainte pe o vreme in care si cainii stateau la adapost.ne-am dat cu metroul sa mai pierdem din avantaj. ajungem in gara devreme si ce sa facem?unde sa stam?as fi manact o clatita dar deja inchisesera si mi s-a parut mie k mi-ar fi pofta de un hotdog.zis si facut.intru mandra cu nasul rosu la Springtime,achit la casa si ma duc la tejghea sa dau comanda.eu sunt genul de om care chiar daca vad un gandac in mancare il dau la o parte si nu zic nimic.mi-e rusine.ma gandeasc ca nu a vrut nimeni sa se intample asa si ca e doar un accident care se poate intampla oricui.imi primesc hotdogul si multumesc politicoasa.ma asez la o masa si il deshid.arata de parca ar fi fost scapat de jos de cateva ori,cu carnatul ala cred ca au aruncat pana au nimerit de la 15 metri iar painea aia era mai veche cu o saptamana decat aia pe care eu o arunc.cred k dadusera mucegaiul jos cu cutitul inainte sa mi-l predea.asta chiar m-a infuriat.chiar isi bateau joc de mine.m-am intors cu carnatu si cu painea veche si am inceout sa ridic tonul la ala.se uita la mine de parca ii ziceam de masa.eu doar am cerut sa imi fie facut altul.ma uitam la el in permanenta pentru ca deja mi-l imaginam cum scuipa in cel nou.avea o scarba pe el.cred k mancase si el hotdogul din ala stricat.aproape ca mi-l arunca in fata.nu zic nimic.ma duc la masa.il desfac.arata exact la fel.chiar ma intreb daca era altul.daca nu, erau gemeni sigur .
ca si cand ziua nu era destul de buna, cand am mers cu colega nou ajunsa pe" taramnul fagaduintei "la Mc , am dat din greseala peste un nene care a stat vreun minut sa zica ceva cu m...saracu.
vai de mancarea noastra..macar nu am intarziat la gara

Un comentariu:

ar16zpy spunea...

uite cum ramai tu nemancata din cauza mea. De aia imi halesti salamu si te dai pe colele mele :))))
:* iubire iubire intre pitulici.