joi, 28 februarie 2008

muza reloaded

nu stiu ce mi se intampla dar nu mai am inspiratie.rar mi se intampla sa nu am ce spune .mereu se intampla ceva care sa iti dea toata planurile peste cap si sa iti strice toata munca si toate visele.mereu se gaseste cineva care sa iti strice ziua desi te-ai trezit bine dispus.ma gandesc mereu in RATB la ce sa mai scriu.ce baba sa mai descriu,ce domn distins,ce subiecte m-ar mai framanta astfel incat sa pot fi haioasa a doua zi.
ieri am fost la aerobic si am descoperit ca instructoarea si-a gresit vocatia.veleitatile sale orale ma uimeau.si profa mea de romana vorbea mai putin.avea un papagal cat Rusia.de parca eu ma duc acolo sa aud cum era ea cand era gimnasta,cum isi atingea spatele capului cu limba,cum a reusit ea sa meraga normal si cum am invatat sa respire.captivant daca m-as uita pe Acasa TV la "Povestiri adevarate" sau mai rau la "Surprize-Surprize".unde ma ajuta pe mine asta sa slabesc?daca ar fi pe vorbite faza asta cu datul curului jos nu cred k mai existam pana acum.debit verbal am cat dunarea la inundatii.sta juma de ceas sa se concentreze la ce exercitiu ar urma.inteleg ca e mai greu cu concentrarea cand ai stat focalizata la pozitia picior in nas.ne explica scurt si cand terminam ne spune ca e grav.nici una nu face bine.pai tu, mai Ion Creanga a gimnasticii ce esti ,de ce mai iei bani?sa ma faci pe mine,aia rosie la fata care isi da duhul acolo, sa ma simt si mai prost?daca eram atat de destepta incat sa stiu sa le fac perfect nu mai veneam la sala.nu veneam sa te aud pe tine cum stii sa faci diferenta intre flexie si varf intins.daca nu fac bine invata-ma ca de aia vin.
stam 10 minute sa ne asezam pe niste amarate de saltele.se cheama selectie naturala.nu prinzi saltea ,soarta,ghinion,pisica neagra,oglinda sparta.ce vina am eu si celelate care au prins ca tu ai fost mai cu bun simt si ai stat la coada.da coate.fa-ti loc.mai dureaza inca 10 minute pana stabilim daca deschidem usa sau geamul.problema existentiala stiu.si dupa ce la sfarsitul sedintei ,care ar trebui sa fie un prilej de relaxare,ma simt mai nervoasa ca un BMW nou care trebuie sa impresioneze , mai are si tupeul sa ne dea afara din sala cu 10 minute mai devreme.si daca urc pe scari fac mai mult efort.macar efort intelectual daca ar fi.dar de unde.obosesc mai mult daca imi iau cercei mai grei intr-o zi .sau daca merg mai mult cu metroul se poate spune ca am fost la sauna.nici eu nu mai stiu pe ce mai dam banii....

Un comentariu:

ar16zpy spunea...

Doamne. Ce bine ca ai scris tu subiectu asta. Nu puteam sa scriu mai bine. ai uitat sa spui defapt ca ne-am antrenat muschii ochilor, ca ii dadeam peste cap cat timp ea ne povestea ca "Uite-asa mergea...ca o ratza....uite-asa!"
:))))