duminică, 17 februarie 2008

buna dimineata

imi plac diminetile de weekend cand ma trezesc tarziu daca nu cumva ma suna colega sa dea comanda de ceva de mancare.oricat de urat ar fi afara e weekend si parca toate is mai frumoase.soarele e mai mare si mai galben chiar daca uneori nici nu se vede de nori,vantul e mai cald desi simti k iti cad urechile,oamenii par mai zambitori desi cred k mi se pare.toata lumea misuna in toate directiile si eu am libertatea de a face exact ce vreau.nu tu alarma de ceas cu greieri,nu tu trezit devreme,uitat in oglinda cu un ochi mai mic si unul mai mare,nu tu adormit cu iaurtul in mana,nu tu luat bluza pe dos(chiar saptmana asta am reusit performata si nu stiam de ce ma gatuie bluza..noroc ca nu avea si un model ceva mai mare ca sa vada tot prostul cat sunt eu de inteligenta dimineata),nu tu atipit in RATB.ce viata..ce frumusete..ce weekend.ma gandesc cu frica la momentul in care aceste zile nu vor mai avea aceeasi valoare adik ziua de vineri sa fie inceputul intrebarilor "eu cu ce ma imbrac?parul?unghiile?da oja asta merge?" etc..
am avut norocul sau nenorocul de a ma naste fata.si bune si rele.proportia ink nu o stiu dar e o certitudine ca imi irosesc ore bune din viata si bani pe nimicuri inutile(am o colectie de oje care o intrece pe aceea a multor saloane desi recunosc ca sunt unele nuante inca virgine..unele cumpara pantofi ,eu cumpar si oje..:D).
ziua de sambata e de vis.ori aiurea prin oras,ori acasa cu fetele pregatim in cele mai mici detalii evenimentu de seara. si nu e o cina draguta in familie ci este iesirea aproape necesara dupa o saptamana grea.incepem pregatirile de gala din timp iar muzica face atmosfera inca de cand ne trezim.mometul adevarului.toate hainele zboara din camera in camera si toate umblam isterice pana gasim ce ne trebuie.apoi se aud doar muzica si rasetele noastre.in club oricum ar fi macar nu am stat in casa.ajungem tarziu ,mai chicotim o jumatate de ora si somn.duminica dimineata sunt energica.ma trezesc mereu prima.incerc sa fac destula galagie cat sa se trezeasca si fetele insa o fac finutz sa nu bata la ochi adevaratul meu scop.am tot ce imi trebuie pentru o noua saptamana insa nu trece mult si iar ma intreb..:"ce facem in weekend?"..colega ne e dor de tine

Niciun comentariu: