luni, 3 martie 2008

ce zi!!!!

azi am plecat grabita din casa pentru ca eram in intarziere.ca atunci cand te grabesti nimic nu era cum trebuia.am stat in statie la autobuz vreo 10 minute,am facut inca vreo 20 pana la iancului.metroul vine greu si foarte greu.bineinteles ca gresesc iesirea si o gasesc pe cea mai indepartata de Piata Crangasi.grabita pe scari si cu mii de injuraturi in minte urcam pe scari admirandu-mi prostia cand ce sa vezi:ma impiedic de o scara si cad cu geanta cu tot pe scarile de la metrou.geanta se tranteste mai ceva ca o bucata de ciment.nu era chiar grav.atinsesem doar cu mainile.minunea insa se intampla si am reusit sa mai cad odata.acelasi scenariu.deja imi bolboroseam singura de sanatate.tipei din fata mea ii era rusine sa rada.m-am uitat la ea increzatoare ca si cand as fi zis:"stai calma.razi cat poti ca merita.mai rara asa prostie"..
deja ma uitam pe jos de zicea lumea ca am pierdut bani de frica sa nu iau vreo bordura intre dinti.
ajunge timpu sa plec acasa.abia ma mai tineam pe picioare deoarece in moda virozelor si a racelilor m-am sa fiu si eu trendy si sa imi iau una tare.urc cu greu in metroul care avea sa imi manance si ultimul nerv ramas viu.la fiecare statie intre basarab si obor stationa cate 5 minute adik 10 in realitate.deja spiritele erau inchinse.babele se inghionteau.aerul se dadea cu portia.eu deja transprasem toata apa bauta saptamana trecuta.cand cald,cand frig.numai racit sa nu fi fost.la obor am primit vestea ca e mort.metroul.deja mama si sotia conductorului urlau de placere.eu nu mai puteam nici sa ma misc.abia,abia ma taraiam de colo colo.imi era frica sa nu cad iar.nu de alta dar acum era prea multa lume nervoasa.aveam sanse sa fac pe presu.
ma urc in RATB dupa o urmarire ca in filme(noi pe troutuar,autobuzul in tafic).ajung cu greu acasa intr-un final.mi-e si frica ce mi se mai poate intampla.

2 comentarii:

ar16zpy spunea...

Eh..ce sa se mai intample. bine ca nu am fost in locu lu tanti de jos. Asteptam true story despre ce s-a intamplat la ora 19:45 in pantelimon, ca daca nu, fabulam noi ceva.

Iohonney spunea...

noroc de lenea care m-a determinat sa nu ma duc la aerobic ca vizitam sectia de politie in calitate de martor