luni, 17 martie 2008

somn linistit

De felul meu dorm pe acelasi umar de cand ma stiu:dreptul.oricat as incerca sa adorm in alta pozitie,nu reussesc.nu am liniste,ma foiesc,ma mut si la intind oricum,insa tot nu pot adormi.mi-e teama ca de la atat de multa presiune o sa ma trezesc cu ambii umeri in aceesi parte.
ieri, o seara ca oricare alta.imi iau pozitia de covring impletit, cu fata la perete si cu plapuma pe cap.se anunta un somn linistit pana dimineata.am adormit aproape instantaneu,cred ca am si visat ceva frumos.pe la ora somnului mai dulce ca mierea sau a viselor erotice de dimineatza dau sa ma intorc pe partea-mi preferata,dar ce sa vezi:perete!pentru cei care incearca sa isi imagineze explic in cele mai mici detalii:eram pe partea stanga,cu fata spre geam si imi iau avant asa ca un om adormit care nu vrea sa depuna mult efort sau ca miscarea sa dureze prea mult,cand am dat un cap de perete de am crezut ca va trebui sa varuim.mi s-a desprins creierasul din loc din cauza impactului iar capul a ricosat aproape ca o minge.slava cerului ca nu s-a spart nimic si ca eram destul de adormita incat sa nu simt totul la adevarata intensitate.am adormit pentru prima data pe cealalata parte...

Niciun comentariu: