marți, 4 martie 2008

de ce se rup ciorapii?

intrebarea am auzit-o ieri dimineata in autobuz la radio 21 (cred).initial am zambit ca si cand :"ce intrebare e asta dom'le? numai la asta nu ma gandeam..".de fapt era chiar o problema curenta avand in vedere ca a venit caldura si mai lasam si noi sosetele flausate(pt cei care poarta) si trecem la un ciorap mai fin.ciorapii mereu se rup cand tre sa ajungi undeva important.nu a fost data sa nu merg undeva in vizita si sa nu mi se rupa ciorapul.pot sa imi tai unghia cu tot cu deget ca atunci cand ma descalt tot am o gaura cat China.nu am pereche care sa nu fie cu modelul de rigoare.ajunsesem sa port cu mine inca o pereche de schimb.
daca poti un dres sigur se agata cand iti e lumea mai draga,cand te duci sa cunosti parintii iubitului,inainte de un interviu,cand esti convinsa ca o sa defilezi intr-o zona centrala unde stii ca toti ochii sunt pe gaura ta din ciorap.s-au dus vremurile in care dedeam gaura cu oja alba sidef sa nu se duca firu.eu ma rog sa gasesc un magazin care vinde ciorapi la kilogram sau la metru ca altfel cred ca dau faliment.
acum se poarta mai funky.daca o fi sa am noroc sa fiu imbracata asa spun ca asa e modelul.in cel mai rau caz ii gasesc si o semnificatie simbolica in cadrul tinutei.
reclama aia cu ciorapul care muta banca e un mit.fraierul care te sacaie din pacate e adevarat.
daca stie cineva vreo solutie va rog nu ezitati...

Un comentariu:

Calin spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.